Informatie veluwetrail (deel) gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 16:56

laetitia schreef:
Leuk!! Alvast heel veel voorpret gewenst! Jullie gaan dus met jullie kinderen? Wat een goed idee :-)

Kinders in de zin van de paarden haha!
Wij hebben nog geen kinderen ;)

eekhoornerik

Re: Informatie veluwetrail (deel) gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:45

Aah zo :P!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 17:08

senta schreef:
Het gebied tussen Ede, Otterlo en Renkum is groot genoeg voor meerdere ritten. Als je de 27ste een tocht maakt door het roekelumse bos, bos bij Otterlo, langs de Mossel, door de noord Ginkel en over de Edese hei, kun je op de 28ste via de Edese hei en de Ginkelse hei en de zuid-ginkel(bos) afzakken naar Renkum. Eventueel kun je nog een stuk door boswachterij Oostereng rijden ook.

Vanuit Renkum in één dag naar Boszicht is wel erg ver, dat is een kilometer of 35 en deels door zwaar terrein.

Voor Hoenderlo kun je ook informeren bij Fjord Hestgard.

Helemaal mee eens. Is een heel groot gebied, heide, zandverstuiving en bos. Keus genoeg.

Ik wens je alvast veel plezier.

ERdiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 17:47

Hallo, een vriendinnetje en ik zijn ook van plan om van de krimhoeve naar Boszicht te rijden en zijn benieuwd of jullie daar toen een goede kaart van hebben gevonden en of je daar nog een linkje van hebt. Of zijn jullie er zonder kaart maar met bordjes uitgekomen?

Liefs,
Lois

nimbletje

Re: Informatie veluwetrail (deel) gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 17:50

Je zou Benno van Camping Boszicht kunnen vragen. Hij heeft erg veel routes.

Yvette01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 07:37

ERdiva schreef:
Hallo, een vriendinnetje en ik zijn ook van plan om van de krimhoeve naar Boszicht te rijden en zijn benieuwd of jullie daar toen een goede kaart van hebben gevonden en of je daar nog een linkje van hebt. Of zijn jullie er zonder kaart maar met bordjes uitgekomen?

Liefs,
Lois

Beste Lois,

Dit topic is gestart in 2013 en dus wel erg oud. Of je nog antwoord krijgt op je vraag is daarom niet zo heel zeker.

Maar wellicht kan ik je een beetje helpen. Er bestaat namelijk sinds 2014 een speciale ruiter-en menrouteplanner voor Nederland, maar ook België en Duitsland.

Je kunt daarmee vooraf zelf je route uitstippelen en dan als kaartje uitprinten. Ook kun je zo'n route downloaden voor gps en de route rijden met je smartphone of gps-apparaat.
Kijk hier maar eens naar: http://www.ruiterenenmennen.nl/index.php?nav=1

Ik wens jou en je vriendinnetje heel veel voorpret met jullie voorbereidingen en natuurlijk een heel leuke tocht samen naar Boszicht.