Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)Joram schreef:Dank voor info over kitranden.
Vraag komt eigenlijk doordat ik bijna geen verhalen over hoor dat mensen ooit hun kit randen laten vervangen. Wel lees ik meer verhalen van mensen die de trailer jaarlijks laten controleren (al ken ik niemand die het in praktijk doet, op 1 persoon na en dan gaat om gewone aanhanger)
Zelf zit denken om jaarlijks zelf de boel te smeren, remmen af te stellen en kitranden controleren, en om jaar de trailer weg te brengen voor onderhoud. Trailer wordt het hele jaar door 2 x per maand gebruikt, en heb zo net paard dat die nog eens niet mest in de trailer.
Charityyy schreef:Wij kochten een sluis trailer voor 750. Zag er keurig uit van binnen enzo. Na een maand kon ik de vloer lospulken en bleek al het houtwerk toe te zijn aan vervanging. De renovatie heeft tegen de 700 euro gekost en dan hebben we het nog zelf gedaan, ik bedoel denk eens als je bv. een vakman moet betalen die dit doet (gelukkig had ik een handige pa dus was de vakman in dit geval niet nodig).

Duhelo schreef:Charityyy schreef:Wij kochten een sluis trailer voor 750. Zag er keurig uit van binnen enzo. Na een maand kon ik de vloer lospulken en bleek al het houtwerk toe te zijn aan vervanging. De renovatie heeft tegen de 700 euro gekost en dan hebben we het nog zelf gedaan, ik bedoel denk eens als je bv. een vakman moet betalen die dit doet (gelukkig had ik een handige pa dus was de vakman in dit geval niet nodig).
ik heb zelf een tweedehands gekocht van 1100 euro (moest enkel het hout vervangen, uiteindelijk hebben we de gehele binnenkant vervangen, het gehele dak + opbouw, onderkant behandeld, etc, zéker nog 1500 euro kosten gemaakt)
doe ik dus niet meer