Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sonja schreef:Heb je iemand om te filmen morgen TS? Want je start bij Snorrewind denk ik he?
Zo niet, dan geef maar even een gil met je starttijd erbij. Kijk ik even of ik het red om het te doen. Ligt voor mij op de route van en naar stal.

Ik geef ook eerlijk toe dat het bij mij ook wel met stress te maken heeft. steflyn schreef:Ik heb net hetzelfde!
Thuis kan ik perfect mijn figuren rijden en mij paard netjes laten lopen.
Bij mij komt het vaak als ik op een graspiste moet rijden en het afgemaakt ik met enkel de letters. Heb moeite met mij te orrienterenIk geef ook eerlijk toe dat het bij mij ook wel met stress te maken heeft.
Filmen is inderdaad de beste oplossing en gewoon eens een piste met kegels afmaken op de weide en zo oefenen?
Gelukkig hebben we goeie paarden die door ons geklungel nog schitterend blijven lopen hihi!

) en reed ik er niet aan. Sommige mensen kunnen zelfs als hun paard niet fijn is netjes blijven rijden, dat lukt me echt nog niet maar ga ik wel leren door inderdaad de proeven per onderdeel te bekijken. En ik zal ook zeker niet de schuld bij het paard leggen, als ze op wedstrijd nog niet fijn is betekent het dat ik haar thuis nog meer moet controleren en meer proefgericht moet trainen. We werken eraan!