Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuzanH schreef:Maar je hebt je trailer ook naar een andere dealer gebracht waarom niet gewoon naar Kraay? Je hebt hem bij Kraay vandaan dus hij kan het ook oplossen. Als je hem dan bij een andere dealer brengt snap ik best dat Kraay zo kan reageren en dat hij nu de trailer niet meer willen 'helpen'.
Of begrijp ik het verkeerd?

tita schreef:Omdat de Kraay ruim 90 km verder op zat van de stalling en 110 km van mijn huis enkele rit.....dus 220 km en als ie daar moet blijven dus ruim 440 km moet rijden.
Bovendien ging wilde ik alleen mijn vloer nalaten kijken die vertrouwde ik niet en ter plekke besloot ik hem te laten keuren ( toen kwam ik er achter dat ie niet gekeurd was) tijdens de keuring kwamen de gebreken te voorschijn.
De banden had ik nog gok kunnen nemen, maar de remmen konden niet terug geplaatst worden bovendien zit ik niet te wachten op een ongeluk.
Mijn auto loopt ong 1:6 met paard dus 1:8 zonder paard en dan had ik nog een vrije dag moeten nemen.
Toen de trailer uitgeklaard lag had ik geen keuze, ik weet dat alles slijt maar deze nieuwe banden en remmen zouden dus wel jaar of 5 mee moeten gaan.
In sept gaat de trailer weer weg voor keuring en hopelijk heb ik geen onderhoud.
tita schreef:Nogmaals dames willen jullie aub goed lezen ik ging voor iets anders naar de dealer.
Onderhoudsdealer en Kraay hebben contact gehad, iedereen was geschrokken van de situatie.
Kraay net zo goed de trailer stond denk ik een week of 2 stil in werkplaats want de Kraay moest met partner overleggen hoe ze ons tegemoet wilde komen.
Maar hij werd steeds moeilijker bereikbaar, en de trailer kon niet weg en ik had hem wel weer nodig.
En die dingen moesten vervangen worden.
De onderhoudsdealer heeft de kosten laag gehouden voor ons omdat ze er ook mee zaten.
De Kraay wist dat de trailer niet in onderhoud zou komen bij hem, de afstand is tever weg.
SuzanH schreef:Zover ik weet is Atec failliet gegaan, vandaar de stop met deze trailerverkoop. Dus daarom verkoopt Kraaij deze trailer niet meer.
Als je veder en face to face was gaan praten met deze man waren jullie er zeker uitgekomen. Dat weet ik zeker aangezien deze man dat ook echt probeert.
Ik snap ook goed dat je nu bang bent voor het rijden van een trailer das ook erg naar.
Overigens je moet de dealer altijd de kans geven om het te laten repareren. Ook al ging je naar de andere dealer voor de bodem te laten checken. Dat had je kraay zelf moeten laten doen. Ik snap dus ook zijn positie van het verhaal.
Karreman schreef:SuzanH schreef:Zover ik weet is Atec failliet gegaan, vandaar de stop met deze trailerverkoop. Dus daarom verkoopt Kraaij deze trailer niet meer.
Als je veder en face to face was gaan praten met deze man waren jullie er zeker uitgekomen. Dat weet ik zeker aangezien deze man dat ook echt probeert.
Ik snap ook goed dat je nu bang bent voor het rijden van een trailer das ook erg naar.
Overigens je moet de dealer altijd de kans geven om het te laten repareren. Ook al ging je naar de andere dealer voor de bodem te laten checken. Dat had je kraay zelf moeten laten doen. Ik snap dus ook zijn positie van het verhaal.
ATEC bestaat nog steeds.
http://www.atec.nl/fr_horsetrailers.asp

SuzanH schreef:Zover ik weet is Atec failliet gegaan, vandaar de stop met deze trailerverkoop. Dus daarom verkoopt Kraaij deze trailer niet meer.
hanny_jelke schreef:SuzanH schreef:Zover ik weet is Atec failliet gegaan, vandaar de stop met deze trailerverkoop. Dus daarom verkoopt Kraaij deze trailer niet meer.
mijn ex-man werkte bij atec, en is inderdaad faliet gegaan,
echter hebben ze met een nieuwe eigenaar wel een doorstart gemaakt.