Nu, die eenvoudige wissel in de A is wel weg. Ondertussen is die oefening aangepast naar: F-X-H van hand veranderen, tussen F en X overgang stap, daarna middenstap en bij H terug galop. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu, die eenvoudige wissel in de A is wel weg. Ondertussen is die oefening aangepast naar: F-X-H van hand veranderen, tussen F en X overgang stap, daarna middenstap en bij H terug galop. 
).
Stral schreef:Uiteraard wel
Het is zinloos de VLP-proeven met die van LRV/KNHS te vergelijken, de VLP-proeven volgen totaal geen logische opbouw. Travers bijvoorbeeld wordt nergens gevraagd volgens mij?
En bij ons start je inderdaad waar je wil, wat je wil. En dat niveau blijf je ook houden met dat paard dan wel, je kan enkel stijgen, nooit meer zakken.
edit: en met 'ons' bedoel ik dus VLP
bulck schreef:Stral schreef:Uiteraard wel
Het is zinloos de VLP-proeven met die van LRV/KNHS te vergelijken, de VLP-proeven volgen totaal geen logische opbouw. Travers bijvoorbeeld wordt nergens gevraagd volgens mij?
En bij ons start je inderdaad waar je wil, wat je wil. En dat niveau blijf je ook houden met dat paard dan wel, je kan enkel stijgen, nooit meer zakken.
edit: en met 'ons' bedoel ik dus VLP
Je kan wel zakken hoor, tenminste als je echt slecht rijdt. Ik dacht vanaf een x-aantal -minpunten.
Verder helemaal eens
Dan moet je, uiteraard, maar daar moet je echt wel al heel hard je best voor doen, of serieuze pech hebben denk ik
Onlangs heb ik trouwens gehoord dat als dat bij LRV zou voorvallen, je nog uitzondering kan aanvragen (wat toegestaan wordt). Dus in de praktijk gebeurt zakken volgens mij echt bijna nooit.

Heb zojuist maar gebeld met de VLP én KNHS. In België mag je als nieuw lid/combinatie zelf weten in welke proef je start. Ik zou zelfs dus Prix st. Georges of Grand Prix mogen starten.