Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
M_Vainqueur schreef:Hmm, de sluis voor het lostijden in Zevenaar werkt dus niet zoals gehoopt...mijn nichtje had ook al problemen. Ze moest eerst 3x springen (2 pony's) en daarna moest ze met beide dressuren. Volgens de startlijst zou ze meer dan een uur tussen de laatste springen en eerste dressuur hebben...helaas liep het springen enorm uit en aangezien springen voor dressuur gaat is ze na het opzadelen van de andere pony direct naar de ringmeester gereden. Hier werd haar gemeld dat ze niet meer mocht starten aangezien ze te laat was...ze hadden geen boodschap aan het springen verhaal. Dus zij boos en verdrietig terug naar moeders gereden welke direct naar het secretariaat is gegaan. Daar was iemand die wel wist van de regel springen voor dressuur en er ook van wist dat springen enorm uitliep, dus die naar de ringmeester, die wilde eerst nog niks ervan weten aangezien iedereen erna zou uitlopen. maar toen heeft de beste man zelf geregeld bij de jury dat ze tussendoor mocht, waarbij gelukkig de jury het ook ronduit schandalig vond dat de jonge meid niet meer mocht starten van de ringmeester. Probleem gelukkig opgelost alleen was ze al zo van slag en had ze niet kunnen losrijden door al het geregel dus heeft het allemaal niks opgeleverd en had ze net zo goed niet kunnen starten.
*even niet in je profiel gekeken of je bij de pony's rijdt...* maar het eigen verantwoordelijkheid bij pony ruiters vind ik niet opgaan, je kunt niet verwachten dat die gewoon even doordrukken en eigenwijs naar de ringen gaat. Ikzelf zou bij dit soort omstandigheden wel brutaal genoeg zijn om het hek open te doen en ernaartoe te gaan maar dat kun je zeker niet van iedereen verwachten!
Iniedergeval flink balen TS! Zo betaal je genoeg geld voor een uitje en wedstrijdje en is het zo allemaal geen leuke ervaring en weggegooid geld.
mimp3 schreef:We moeten niet vergeten dat de ringmeesters allemaal vrijwilligers zijn. Er kunnen dus fouten worden gemaakt. Ik wil dus niet de ringmeesters of organisatie aanvallen. Ga er maar eens een dag staan,je krijgt van alles naar je hoofd geslingerd. En datzelfde geld ook voor de juryleden. Maar een beetje begrip voor elkaar maakt het voor iedereen een stuk plezieriger.
mimp3 schreef:Ik heb er melding van gemaakt bij de wedstrijdorganisatie en die gaf ook aan dat het met de ringmeesters allemaal niet zo goed verliep. Ze zouden er ook werk van maken bij de jury. Dus ik hoop dat ze daar ook aangeven dat de fout toch echt bij de ringmeesters zat. Spijt had ze er niet van want onderaan mijn coupon stond duidelijk nog vermeld. " Op tijd aanwezig zijn,anders volgt uitsluiting!" Zelf denk ik eraan om haar toch een mailtje te sturen en haar daarbij mijn verhaal nog eens toe te lichten, ik heb helemaal niet echt de mogelijkheid gehad om mijn kant van het verhaal kenbaar te maken. Maar ik weet niet of dat wel zo'n goede zet is.