Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sonja schreef:Verbaast dat je VValar, dat ze niet naar kwaliteit van het paard ed kijken?

Noukie schreef:Net als bij dressuur, 1x kán het 'aan de jury liggen', maar als je keer op keer anders wordt beoordeeld dan je verwacht, zou ik toch eens bij mezelf gaan kijken.
Ik vind de redenatie "vanwege beperking niet goed kunnen zitten" al niet op gaan. Als je écht dusdanig beperkt bent, dan zijn er mogelijkheden bij de KNHS, anders zal je het er mee moeten doen (hoe hard dat ook klinkt).
Zelf kom ik vanwege nekproblemen niet aan het B starten toe. BB wel en ja, ik heb ook wel juryverschillen. Tussen den 65 en 82 ongeveer, maar nooit lager dan dat (uitgaande van een foutloze ronde). En dan is er echt nog wel eea aan te merken op gelijkmatig tempo, wendingen mooi rijden, houding en zit (want ja, ook ik zit niet zo mooi als ik zou willen, mede door de blessure en mede doordat ik gewoon punten laat liggen zelf daar) en afstanden.
Ik zie ook weinig echt onder de 60 scoren moet ik zeggen. Ben jij de enige of zijn er meer die met foutloze rondes niet aan de winstpunt komen?
Mijn ervaring is dat de meeste juries je graag helpen met tips en informatie, ook als je een onverwacht positieve beoordeling hebt kan je nog om tips en uitleg vragen. Misschien heb je nu 1x pech gehad met de jury waaraan je informatie vroeg, maar probeer het de volgende keer nog eens.
En ook ik ben benieuwd naar film materiaal. Misschien zijn we het na het zien van de film wel met je eens, en dan is de tip om eens in een andere regio te starten...
dus het kan.. .maar met springen lijkt me dat toch wel twijvelachtig. Scum schreef:Dat blijft toch ook nog steeds zo? Alleen gaan de strafpunten nu minder zwaar meetellen.
Natuurlijk kun je als je dat perse wilt als jury toch nog iets aan doen door minder dan 55 punten te geven.