Buitenrit gelderland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 17:31

Scarlatt schreef:
In putten bij stal van Bijnen. Het is goedkoop en verhuren paarden zonder begeleiding. Als je niet teveel eisen heb is het daar prima.

Het beviel mij persoonlijk niet maar meningen verschillen.

Oh mijn god daar ben ik ook geweest. Helemaal niet goed voor de paarden! Mijn vriendin vroeg moet ie vliegenspray op NEEEE hij kan wel tegen vliegen. Na de buitenrit was dat arme beest lekgeprikt en stoffige stallen en vieze stallen. Die man gaf niks om de paarden.

Ess98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:23

LotusT schreef:
Manege de woelige stal in ede, is direct aan het bos. Die verhuren ook paarden.

Dat is de manege waar ik rij, direct aan het bos en erg leuke paarden!

RozeStippel

Re: Buitenrit gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 13:45

the mill ranch in ede.. super fijne paarden..niet te duur
big field shires in zutphen.. ook erg fijn..

Roxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 13:37

Ik heb al 2x bij stalhouderij van bijnen gereden! Superstal, de stallen zijn helemaal niet vies, misschien een beetje donker, maar dan had je op mn manege de stallen moeten zien paar jaar geleden, die waren er erger aantoe. De paarden zien er goed uit. Misschien zijn de zadels soms beetje oud en versleten maar ze zijn ook niet egt rijk ofz. En die man geeft WEL om zn paarden. Hij is altijd eerlijk en zegt wat die denkt, soms hebben mensen er moeite mee maarja. De site van de stalhouderij is: www.stalhouderijbijnen.nl

Scarlatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 13:59

Ik deel jouw mening marijacindy.

Mijn nichtje van 7 is er een paar weken terug geweest met haar moeder. Dat liep totaal verkeerd af. Zij kregen twee paarden mee voor zo'n klein meiske veelte groot en daarbij krijg je geen enkele begeleiding bij deze stal. Eenmaal op weg sloeg het paard op hol en lag het kind eraf. Dit vind ik zeer onverantwoordelijk van de meneer gezien er met dit paard meerdere vervelende situaties zijn ontstaan (ervaring uit eerste hand). De meneer is gewoon een 'simpele' paardenhouder, je moet niet teveel verwachten want dan zal je zeer teleurgesteld zijn.

Maar back on topic, misschien kan je kijken bij BigField Shires. Moet erg leuk zijn, vooral in de zomer, dan hebben ze geloof ik een mooiere route.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:38

Heb ook eens bij van Bijnen gehuurd, vond het ook wel meevallen eigenlijk. Beetje oude harnachement inderdaad maar paarden zagen er prima uit. Verder kan je eens kijken bij de Heideruiters in Epe. Daar hebben ze geloof ik ritten van 1,5 of 2 uur voor €27,50 (ik heb snel gekeken, dus kan het mis hebben), Manege Belvedere in Nunspeet ( daar ben ik dus niet zo weg van)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:12

Heideruiters is zeker een aanrader! Fijne, vriendelijke paarden en verantwoorde begeleiding :)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:25

The mill ranch in Ede :j

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:28

Bij ons op de manege, heb je een rit van 2 uur lang soms langer voor 24,50 (:
Erg leuke paarden ook en leuke begeleiding.

- Manege Elburg.

Op de site staat het niet volgens mij, je kan altijd mailen. Er word weer wat georganiseerd binnenkort c:

amy495

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 10:16

Hier kan een slotje op