Het prijsverschil in caps. Waar zit het?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Schoentje

Re: Het prijsverschil in caps. Waar zit het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:41

Ik zie het verschil over het algemeen vooral in het merknaampje en de, soms onnodige, extra luxe materialen.
Omdat ik hoofdmaat 60 heb, zijn niet alle caps mooi, caps als die van Charles Owen en Casco bijvoorbeeld lijken enorm op mijn hoofd en die van Kep met zo'n raar verhoogd voorhoofd al helemaal! Dan lijk ik net een lopende of rijdende champignon.
De wand die gebruikt wordt in de GPA caps, is wat dunner en zal dus van een sterker en duurder materiaal zijn, dus die heb ik tot een paar jaar terug gedragen, omdat die op mijn grote kop wat normaler lijkt. Toen het klepje van mijn cap kapot was, wilde ik niet weer meer dan €400,- uitgeven en ben ik weer gaan zoeken en kwam ik de HH Chalenge tegen voor toen €70,-.
Ik vind het persoonlijk een mooie cap met een dunne wand, lederen klepje en kinbandje, hij is licht en luchtig en hij zit eigenlijk nog beter dan de GPA's die ik gehad had. Toen ik hem net had dachten veel mensen dat het vast een hele dure was :D
Dus de prijs hoeft in mijn ogen niet altijd verschil te geven in kwaliteit en comfort.