Wat dragen jullie in de zomer op stal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

femmieb

Re: Wat dragen jullie in de zomer op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 11:34

Super beankt allemaal. En zeker de tip van 's ochtends rijden. (Waarom hebcik daar zelf niet aan geacht..) ga hem zeker gebruiken

menzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 12:26

Ik draag in de zomer altijd gewoon een shirtje en een rijbroek en cap natuurlijk :P Af en toe ook handschoenen, maar als het heel warm is niet

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 12:31

Met weer zoals dit draag ik een heel kort broekje en een topje, en ik spray mezelf in met dazenspray of ik word lek geprikt :')

Als ik iets actiefs met de paarden doe wissel ik naar mijn normale paard-kledij, maar sowieso wacht ik tot de hitte weg is dan (dus na het avondeten).

soraaybieber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 20:56

ik wou dat ik gewoon in een korte broek kon rijden, maar dat zit jammer genoeg niet zo lekker, dus ik doe gewoon een hempje en een dan wel gewoon een lange broek. maar als ik niet ga of hoef te rijden dan zeker wel een korte broek, of ik neem er 1 mee.

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:50

Ik heb in elk geval ontdekt dat ik met deze dagen echt niet wil werken in een rijbroek met suede delen!! Ik heb dus een supergoedkoop rijbroekie aan en dat is zelfs in de bloedhitte goed te doen. Polo erop en gewoon rijsokken en chaps. Werkt lekker. En eraan toegeven dat het heet is, dat vooral, niet te druk maken.

Vosjeloverx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:54

Ik heb meestal gewoon lange paardrijbroek en met hempje of t-shirt en joppers en neem soms korte broek mee als ik de hele dag op stal hang... en dan soms neem ik nog slippers mee

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 15:42

in een hele gekke bui wil ik nog weleens een korte broek (is dit jaar pas 1 voorgekomen) aan doen naar stal (als ik niet ga rijden). Maar meestal gewoon lange broek met daaronder mijn jodphurs en een polo/shirtje (nooit een hempje). En als ik ga rijden mijn rijbroek met rijsokken en dan een polo of een shirtje. Na het rijden zadel ik dan af en doe eerst de benen met koud water (ik rijd met beschermers dus gelijk de pezen koelen na het rijden), dan mijn paard afspuiten met warm/lauw water en dan hop paard op stal en even in het windje zitten totdat ik op temperatuur ben gekomen :D

PH_Jump

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 15:48

Als ik ga rijden:
een hemd,en een rijbroek,en jodpurs

Bij voeren of aanvegen: ( dus niet de stal in)
Crocs(of hoe dat heet),korte broek, en een hemd

Binnen en buitenzetten:
een hemd,handschoenen (bij meerdere paarden in de hand) en een korte broek met Nikes

bhjslove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:53

rijbroek, sneakers en een hemd, met rijden rijlaarzen en een vest als ik door de bossen ga ivm de dazen

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:55

Rijbroek (heb er maar 2, helaas geen van beide echt dun), stalschoenen of sneakers, en een shirtje of hempje. Laarzen, cap en handschoenen pas zo laat mogelijk aan doen, en inderdaad 's ochtends of 's avonds rijden

kaat12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:00

ik doe gwn een shortje aan, maar dan wel met mn chaps eronder (anders knijpen de beugelriemen soms aan mn kuiten...)

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:02

Shortje met gewone schoenen en een topje :j voor ik ga rijden doe ik m'n rijbroek en laarzen aan en als ik gedaan heb met rijden kleed ik me weer om :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:03

Korte broek shirt en schoenen *\o/*

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:11

Ik rij als het heel erg warm is altijd s'avonds na het eten.
Als ik overdag ga rijden doe ik een kort broekje en gympen aan. Maar dan rij ik wel zonder zadel. En dan gwn een klein rondje bos.

femmieb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 14:57

Vandaag voor het eerst een buitenritje gemaakt om 6u s'ochtends. Heeerlijk. Het weer was gewoon nog goed te doen. En de paarden vonden het ook super. Ik zou het elke dag voor school wel even willen doen..

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 11:51

Ik ga meestal pas tegen 10 uur 's avonds rijden. En dan doe ik wel gewoon een rijbroek aan met jodphurs en een shirtje of hemdje.

HannaCaptain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 14:51

Korte broekje met gympen & als het echt heel warm is blote voeten of slippers (ja, ik weet het, eigen risico ;) )

Amanda010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:05

Ik heb altijd een (rij)broek aan met jodphurs, word anders gek vd. dazen en vliegen. daarboven wel een shirtje of hemdje.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 18:01

Ik heb iig altijd (stevige) schoenen aan. Ik ga nooit met slippers of sandalen naar de paarden, tenzij ik echt alleen even snel ga voeren en aan de veilige kant van het draad blijf. Maar zelfs dan nog liever geen slippers, je weet immers nooit of er niet iets onverwacht gebeurd is, waardoor je toch de wei in moet.

En verder hangt het er vanaf wat ik ga doen. Ga ik rijden, dan mijn rijbroek (en korte broek evt. in een tas mee).
Ga ik niet rijden, dan kan het een jurk of een korte broek met topje zijn, net wat ik aan heb, waar ik zin in heb.

LabraDore30

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 18:02

Rijbroek met een bodywarmer en laarzen natuurlijk.

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 18:05

Rijden of niet.. korte broek, helmpje en slippers (heel eigenwijs!)
rij dan ook zonder zadel.

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 18:06

Ik ga in m'n shortje en gympen en een shirt met spaghetti bandjes, en als ik ('s avonds) ga rijden doe ik m'n rijbroek aan met m'n stalschoenen en chaps :D

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 18:09

Ik ga meestal als ik niet moet rijden in hotpants,bikinitop met daarover een topje met spagettibandjes en ja dan heb ik meestal ballerina's aan :Y) En zo doe ik ook de stallen, paddocks en de rest proper maken. O:)

Voor te rijden doe ik rijbroek aan met jodphurs en chaps want mijn petrie laarzen vind ik te warm.
Wel mijn cap op en handschoentjes aan :)

Nijnteee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 18:12

Als ik rijden gewoon rijbroek met t-shirt en doe me laarzen vlak voor het rijden aan.

bentee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 18:14

Gewoon rijbroek met juphurs en een topje na het rijden gelijk korte broek en gympjes aan