Fouganza rijbroeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xoMichelle

Re: Fouganza rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:58

Superfijne broeken!
Misschien niet al te beste kwaliteit, maar als broek erbij is het prima te doen voor die prijs!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:01

Ik heb zo'n allerallergoedkoopste, op de Equitana gekocht voor 19 euro. :')
Hij zit echt heerlijk, net een legging. De kwaliteit schijnt inderdaad niet geweldig te zijn, maar tot nog toe houdt de mijne het prima vol, geen slijtage of iets (heb hem een maand of 4 nu).

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:02

Ik heb er drie gekocht die toen rond de 25 euro zaten.
Het model is afschuwelijk imo, het ziet er echt niet uit, maar ze zitten heerlijk en ze gaan nu al jaren mee terwijl ik er dus echt hele dagen in rondloop en meerdere paarden mee rijdt (en tuinieren, klussen, noem maar op)

EDIT: op de fotoshoot in mijn onderschrift heb ik er eentje aan. (kijk niet naar mijn dikke kont aub)

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 23:21

Het is inderdaad niet het meest flatterende model, maar ik vind het nog wel meevallen. Ik heb zelf nu eenmaal wat dikke benen en een dikke kont, maar ze staan niet super lelijk vind ik. Ik moet gewoon wat afvallen, want bij mij staan alle rijbroeken wel zo.
En ik heb je fotoshoot even bekeken, kan het echter niet zo goed beoordelen doordat je altijd in het zadel zit. :)

CxOnly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 22:18

AkkiexSpotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 01:22

Hi, ik heb een wedstrijdbroek van Fouganza en vind hem heerlijk zitten.
Alleen toen ik begon met rijden had ik niet zo'n goede ervaring met de broeken want ik kreeg rode blaren bij mijn binnenkanten waar mijn knieën zitten, maar gelukkig heb ik dat niet meer. Erna ben ik wel rijbroeken met van dat zachte aan de binnenkant gaan kopen maar dat zijn wel andere prijzen dan deze broeken! Maar voorderest ben ik er erg tevreden over, ook de andere spullen van Decathlon!

Bye!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 07:51

AkkiexSpotty schreef:
want ik kreeg rode blaren bij mijn binnenkanten waar mijn knieën zitten,

Had ik gisteren bij mijn Cavallo-rijbroek. Heb je eens een dure rijbroek aan, zitten je benen onder de brandwonden :=

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 07:56

Ik ben in 2007 op kamp geweest en heb daarvoor des tijds 2 rijbroeken gekocht bij de Decathlon. Tot op heden zijn die rijbroeken nog altijd in gebruik! De kleur is een beetje verwassen (we waren ooit zwart, nu donker grijs :+ ) en op een gaatje bij mn knie in eentje, zien ze er nog altijd top uit! Ik koop voortaan dus ook alleen nog maar broeken van Decathlon, prijs-kwaliteit verhouding is echt veel beter dan al die 'echte' paardenmerken!

Morris123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 08:04

Ik vind de broeken van Decathlon absoluut niet lekker zitten. Ik houd het bij Pikeur!! :j

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 08:12

Ik heb geen ervaring met de broeken. Maar naar mijn idee zouden ze vrij veel schuiven in het zadel, en bij de heupen is het meestal wat breder. Ik houd mijn keuze toch maar bij de wat duurdere.

Ik heb wel een soortgelijke broek. Schuift vrij veel in het zadel, en is bij de heupen erg breed. Al is dat wel de broek waar ik de hele week n rond kan lopen. :D

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 09:27

Ik rijd er altijd mee! Zitten super lekker! Ik zou ze alleen niet in de droger doen maar gewoon laten drogen. En je moet hem altijd iets groter kopen want ze krimpen. Ik heb die van 13.00 en die zitten perfect! Ook de iets duurdere zitten lekker maar ik zou voor die van 13.00 gaan