Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miss_lizje schreef:Paard is geheel gezond verklaard door de da. En hij doet dit al zolang ik hem al heb. Maar nu in combinatie met het langzame lopen word het vervelend tijdens het wandelen.
Gineke schreef:miss_lizje schreef:Paard is geheel gezond verklaard door de da. En hij doet dit al zolang ik hem al heb. Maar nu in combinatie met het langzame lopen word het vervelend tijdens het wandelen.
Dat de da niks kan vinden, wil niet zeggen dat er niks is. Ik ken genoeg mensen die met klachten rondlopen waarbij de doktoren ook niks kunnen vinden. Dat wil niet zeggen dat ze niks hebben.
Daarnaast zeg ik niet dat jouw paard iets heeft zoals buikpijn. Ik zeg alleen dat ie er waarschijnlijk een goede reden voor heeft, maar hij heeft er sowieso een reden voor, of jij die nou goed vindt of niet. Ik denk dat je je niet zozeer moet concentreren op wat voor jou irritant is, maar op wat voor je paard irritant is. Je zou dan dat kunnen oplossen en daarmee het hele probleem.