Paard gaat er vandoor bij buiten zetten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 08:54

Zo een ken ik er ook. We hebben het geprobeerd, met longeertouw naar buiten en dan vasthouden tot ze normaal deed en dan weer opnieuw. Is een tijdje goed gegaan tot ze door iemand anders buiten werd gezet en die gewoon losliet, konden we weer overnieuw begonnen. Ik haal haar nu uit de stal, loop een stukje met haar mee, dan moet ze wachten, krijgt ze een koekje en de rest mag ze zelf lopen.. Dan maar niet hoor, wil geen uit de kom getrokken arm. hihi

Chezshir77

Re: Paard gaat er vandoor bij buiten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:33

Ik zet een paar keer per week de paarden van stal buiten. Er zitten er een paar 'losrukkers' bij. Inmiddels kennen de paarden me goed; blijven ze bij me tot in het touw heb losgeklikt, dan krijgen ze een snoepje. Doen ze dit niet bekijken ze het maar. Soms liep er wel eens 1 met touw en al op de wei. Jammer dan.Maar inmiddels blijven ze allemaal bij me zonder gedoe. (bij stalgenoten gaat het nog wel eens mis, ze weten precies bij wie ze het moeten doen haha)