Simpelman schreef:Lieve meisjes,
Afblijven van dit paard!
Dit is voor jullie levensgevaarlijk.
Laat dit oplossen door een persoon met veel ervaring hierin.
Niet doen, jullie leren hem verder alleen maar verkeerde dingen aan.
Dit moet in één keer goed opgelost worden en dat kunnen twee bange meisjes niet aan.
Je denkt wss dat we geen ervaring hebben met jonge paarden. Ik snap Indd dat hier echt iemand bij moet komen die echt verstand heeft van paarden gedrag maar om nou gelijk te zeggen dat wij als "2 bange meisjes" schade aanrichten vind ik een beetje kort door de bocht.
Het paard krijgt al meer vertrouwen in het meisje wat nu met hem bezig is. Ik ben alleen opzoek naar iemand met meer ervaring die ons zou kunnen ondersteunen en mensen die een soortgelijke situatie hebben meegemaakt die tips kunnen geven.
Het is echt niet zo dat het meisje wat er mee bezig is super bang voor hem is, zeker niet als ze er naast staat. Maar sinds hij zo gesteigerd heeft gaat ze er voorlopig niet meer op.
.
.
.
Als je de 2e foto aanklikt, dan zie je wat Simpelman bedoelt.
maar als ik zo paard had gehad was ik gewoon met hem door gegaan steeds weer proberen.maar jullie moeten natuurlijk wel om je eigen veiligheid denken ! ik hoop dat jullie hier wat aan hebben het is trouwens wel een heel mooi paard