Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Natascha schreef:die is geweldig maar wel erg netjes. Zou bij mij onder de kwijlslierten terug komen. Mijn paarden zijn niet bepaald netjes te noemen![]()
Heb laatst Hansl und Gretl witchhunters gezien en die outfits vond ik echt geweldig. Leer is ook wat makkelijker schoon te houden. Wel duur in aanschaf.
Capes heb ik ook al op internet gezien maar die zijn allemaal van wol. Lijkt me met ons nederlands klimaat niet echt handig. Zoek nog steeds zoiets maar dan waterdicht. Zouden ze er niet in wax materiaal zijn? Ben er al een keer naar op zoek geweest maar kon niks vinden.
ittheclown schreef:Ik heb vaak juist dat als ik op buitenrit ga ik denk '' welk oud t shirt kan ik nu eens aandoen'' lol weet niet waarom maar ik kom altijd onder de kwijl, halfgekauwde gras.. of zeiknat terug van buitenritjes.. mischien omdat poown maar 145 is en onze rijmaatjes 176 .. heb ook al eens gehad dat mevrouw het paard achter ons last had van bolletjes.. kwamen we thuis mijn heele t shirt onder de.. snot klodders haha zal wel kwijl geweest zijn hoor maar zag er ranzig uit lol.. dus nee we zijn niet zo van de netjes al vind ik dat wel weer leuk als je wedstrijden etc gaat doen maar zo ver zijn wij nog lang niet... al moet ik wel eerlijk bekennen.. heb bruin zadel.. bruin hoofdstel ... en een bruine zomerjas lol dat dan wel weer
?

anne3000 schreef:Citaat:heel stijlvol ook.
sorry, maar die waren behalve zeer onvriendelijk jegens de pony ook nog eens ontzettend ordinair gekleed.
Ja daar doelde ik nou net op.... Goh dat heb je goed gezien>

)