Personaliseren/ bestickeren trailer?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:41

Bienotje schreef:
Ik denk erover om mijn trailer te personaliseren dmv bestickeren. Nu vroeg ik me af voor diegenen die me voor zijn gegaan waar jullie inspiratie en alles vandaan is gekomen. Waar hebben jullie je inspiratie vandaan (evt. foto's)?

Afbeelding

Velen van jullie herkennen ons zo al :D maar zo hebben wij onze trailer "gemaakt".
Bewust opvallend :) onze dochters wilden eerst hun pony's er niet in neerzetten, vonden vooral het oranje netjes gezegd afschuwelijk, maar inmiddels vinden ze hem na 3 jaar wel vet :=

Als je je trailer gaat personaliseren houd er dan goed rekening mee dat het de uiteindelijke waarde wel verminderd, dit omdat bestikkering er vrijwel nooit zonder verkleuring weer vanaf komt, dus als je de stikkers verwijderd dan zal je altijd een "stikker" blijven zien op polyester of hout. Wel iets om heel goed over na te denken!!
Mocht je echt op zoek zijn naar een goed bedrijf die betaalbaar personaliseert, dan kun je via pb contact opnemen met ons, wij werken nl samen met een goed bedrijf die voor onze klanten dus de trailers personaliseren, maar nogmaals denk goed na over de voor en de nadelen :)

minouesmee

Re: Personaliseren/ bestickeren trailer?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:01

De stickers zitten erop! :)
Afbeelding

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 20:09

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 07:46

Heb ik ook laten doen bij paardenstikkers in drachten

http://www.paardenstickers.nl/

Echt super service

Deze is getekend voor me door KBK Ben ik echt zo super blij mee

Afbeelding

Deze zaten ook op mijn oude trailer dus die wilde ik er weer op hebben.
De eerste foto dat plaatje heb ik ooit als stikker gekocht op een beurs en die vind ik al jaren zo leuk dus die moest weer op mijn trailer en de 2e spreekt voor zich denk ik.. het Haflingerlogo.

Afbeelding

Afbeelding