Bienotje schreef:Ik denk erover om mijn trailer te personaliseren dmv bestickeren. Nu vroeg ik me af voor diegenen die me voor zijn gegaan waar jullie inspiratie en alles vandaan is gekomen. Waar hebben jullie je inspiratie vandaan (evt. foto's)?

Velen van jullie herkennen ons zo al
maar zo hebben wij onze trailer "gemaakt".Bewust opvallend
onze dochters wilden eerst hun pony's er niet in neerzetten, vonden vooral het oranje netjes gezegd afschuwelijk, maar inmiddels vinden ze hem na 3 jaar wel vet
Als je je trailer gaat personaliseren houd er dan goed rekening mee dat het de uiteindelijke waarde wel verminderd, dit omdat bestikkering er vrijwel nooit zonder verkleuring weer vanaf komt, dus als je de stikkers verwijderd dan zal je altijd een "stikker" blijven zien op polyester of hout. Wel iets om heel goed over na te denken!!
Mocht je echt op zoek zijn naar een goed bedrijf die betaalbaar personaliseert, dan kun je via pb contact opnemen met ons, wij werken nl samen met een goed bedrijf die voor onze klanten dus de trailers personaliseren, maar nogmaals denk goed na over de voor en de nadelen