Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mijn paard schud meestal tot oktober.Cowgirl schreef:Citaat:Gelukkig doet hij het niet in de weide en met stilstaan zoals Appie
Als het een echte allergie is dan ouden ze het toch ook moeten doen als ze stilstaan of op de wei.
Paard doet het dus vooral in beweging. Ik zie op je filmpje ook dat hij het in draf erger doet dan in stap.
Het filmpje is niet helemaal scherp genoeg om het goed te zien maar klopt het dat hij zijn binnen achterbeen naast zijn binnen voorbeen zet. Dus niet met de achterhoef in de afdruk van zijn voorhoef.
Als dat zo is is je paard al enig zins scheef en dan is het in de rijtechnische/lichamelijke sfeer zoeken denk ik niet zo'n gek idee.
Gelukkig is er op dat gebied tegenwoordig veel mogenlijk. succes ik ben benieuwd.
ellepel schreef:soms stopt appie eerder, ligt er maar net aan welke pollen ze allergisch voor zijn denk ik?
hij is meestal schudvrij van ju ni tot oktober, als de eikebomen vol zitten hefet hij soms nog een korte periode van schudden