Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Oftewel, als je paard in het verzet gaat/ spanning heeft/ dikke fouten maakt is het vrijwel onmogelijk om je punten te rijden.
WestBest schreef:Als je de KNHS hebt geschreven wat je in de OP hebt gezet, dan snap ik het antwoord wel. Dan lijkt het of je inderdaad per ongeluk buiten de ring kwam en dat daar het verzet pas begon. Maar van je latere post begrijp ik het anders: is de kans groot dat het verzet in de ring begon (verkeerd aangesprongen, terugnemen en toen ging het erg snel). Dus de conclusie dat de jury fout zat, daar ga ik niet zomaar in mee.
Overigens sluit ik me bij Femiaans aan: ik heb ook wel eens mensen laten doorrijden omdat ze druk waren, erg veel stress hadden of wat dan ook. Maar het streven is absoluut om de deelnemer direct van de uitsluiting op de hoogte te brengen. Als deelnemer de proef af wil maken, dan punt ik wel door (kan leerzaam zijn), maar in de uitslag wordt de uitsluiting natuurlijk duidelijk vermeld.
.