Sport BH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:01

Qua sportbh kan ik je helaas niet verder helpen, maar misschien handig om te vermelden wat je al hebt gepast/gehad/geprobeerd?

Persoonlijk heb ik geen sportbh nodig, ondanks mijn 80D. Heb er nooit last van en ze bewegen ook niet echt veel tijdens het paardrijden.

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:38

AlexandraM schreef:
Willemina_L schreef:
Shockabsorber zoals hierboven! Maar ik kan ze echter niet de hele dag dragen hoor, dan voel ik me toch wel erg opgesloten. Persoonlijk uiteraard... Ik kan geen enkele bh de hele dag dragen, zou wel moeten met 75E maar ja... Echt te zwaar!

haha dat ken ik..zodra ik dan ook in de gelenheid ben gaan ze uit (alle bh's) maar moet zeggen dat ik altijd wen aan shock absorber. Als ik uren op stal ben heb ik er na een tijdje niet meer of minder last van dan een gewone bh (wat betreft t aanhebben, t rennen etc gaat me een stuk beter af met dat ding haha)
hier btw ook 80E (van t zware heb ik btw niet zoon last)

maar goed ik ga echt voor deze, kosten wel wat maar je hebt ook wat.

Te zwaar in de zin van de hele dag zo'n ding om je ribben... hihi!!! Nee, pas als ik een G cup zou hebben zou het te zwaar worden denk ik...

Ook al gekeken op http://www.kiesdejuistesportbh.nl ??

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:49

Willemina_L schreef:
Ik kan geen enkele bh de hele dag dragen, zou wel moeten met 75E maar ja... Echt te zwaar!

Dan heb je niet de juiste bh's, ik woon in mijn bh's en heb toch ook echt een 75E.
Niet in mijn sportbh's trouwens, die ben ik op een gegeven moment ook echt zat.

Ik zweer ook bij shockabsorber lvl 4, die geven echt de beste steun. En het model dat ik heb heeft ook een dubbele laag stof waardoor er iets te zien is.
De dubbele sluiting op de achterkant (die overigens alleen bij de grotere maten zit) krijg je vanzelf handigheid in.
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &VIEW=Grid

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:13

Dorus schreef:
Willemina_L schreef:
Ik kan geen enkele bh de hele dag dragen, zou wel moeten met 75E maar ja... Echt te zwaar!

Dan heb je niet de juiste bh's, ik woon in mijn bh's en heb toch ook echt een 75E.
Niet in mijn sportbh's trouwens, die ben ik op een gegeven moment ook echt zat.

Ik zweer ook bij shockabsorber lvl 4, die geven echt de beste steun. En het model dat ik heb heeft ook een dubbele laag stof waardoor er iets te zien is.
De dubbele sluiting op de achterkant (die overigens alleen bij de grotere maten zit) krijg je vanzelf handigheid in.
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &VIEW=Grid

Inderdaad, de sport bh's ja die word ik wel zat. Heb absoluut zeer goed passende bh's en zou ze ook wel de hele dag kunnen dragen maar als ik een uurtje of twaalf gewerkt heb en kom thuis... Dan gaat alles toch echt uit!! Persoonlijke kwestie denk ik.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:17

Shock Absorber level 4 of een Panache :) die Panache heeft vulling en is echt heel erg stevig. Ik heb maat 75E en er is geen beweging in te krijgen met die Panache met hardlopen. Die Shock Absorber is iets minder stevig maar ook wel erg fijn. Alleen wat lastig aan te trekken door de hoge sluiting op je rug.
Panache zit een soort haakje aan zodat je er een racerback van kan maken maar die sluit verder gewoon normaal.

Panache: http://www.panache-lingerie.com/gb/panache-sport/collection/21541855/Sports-Bra/21540404/

hannahvido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:19

Hier boven werd het al genoemd. kiesdejuistesportbh.nl Ze hebben echt heel veel keus en je kan makkelijk ruilen of meerdere bestellen en terug sturen en je kan je ook laten adviseren door middel van een vragen lijst dan mailt Anita zelf het advies. Ik heb er echt een super sportbh gevonden een waar je borsten ook apart zitten dus niet tegen elkaar gedrukt dat geeft ook veel meer stevigheid. Suc6 ermee!

GrumpyCat

Re: Sport BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 16:27

Ik reed voorheen altijd met een Anita Active Extreme Control sport BH. Op zich niks op aan te merken, maar hij ging bij mij kapot, en toen ben ik over gestapt op de Shock Absorber Level 4 (Zoals vele boven mij haha). Deze zit heerlijk en geeft echt een stevig gevoel!

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:57

Ik heb een van Fila en een van Honkemoller. Ik kies altijd voor een met het hoogste intensiteit level (shock level). Ze moeten gaat aansluiten, maar je wilt inderdaad niet dat ze te strak zitten, want dat kan heel vervelend gaan snijden als je ze wat langer aan hebt.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:05

Ik lees even mee want ik ben ook op zoek naar een goede bh. Ik erger me kapot als het zo heen en weer schut.
Denk dat ik maar eens moet gaan kijken naar Shock Absorber Level 4. Weet iemand of je deze ook bij Divoza kunt kopen?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:06

Blijheid schreef:
Shock Absorber level 4 :)

(tip van flip, als je je maat zeker weet, koop m dan op ebay, veel goedkoper)

Eerste ben ik het mee eens en tip ga ik mee aan de slag. ShockAbsorber level 4 is tot nu toe de enige sportbh die stevig genoeg is en goed zit. Andere merken vallen steeds tegen. Knellen of te slap.

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:12

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:59

Cabelona schreef:
Ik heb de triaction workout N
http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... -zwart.jpg

Bevalt erg goed, goede steun en sluit goed aan. Heeft mooie brede bandjes en heeft een normale bh sluiting.

Die heb ik ook ooit gehad, maar die red het echt niet in vergelijking met de shockabsorber. Wat is bij deze ook minder vond was de klitteband waarmee de bandjes vast gezet worden (ipv schuifjes die altijd weer gaan verschuiven). Dat ging bij mij altijd irriteren.

Ik zet trouwens de schouderbandjes altijd vast met naald en draad om verschuiven te voorkomen. Bij mij worden ze altijd langer en geven dan veel minder steun dan wanneer ze op lengte zijn.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:05

Ik heb ook de Shock Absorber level 4, ben er heel erg tevreden over :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:07

Voor degenen die normale BH's altijd te los zitten: op bravissimo.com kun je ze bestellen vanaf omvang 60 :). Je kunt nog zo'n fijne BH hebben, als hij je niet past doet hij even weinig als eentje van een euro.

perfect_sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:05

met de anita active sportbh blijven je borsten zitten als een huis. Zeer stevig! Deze zijn te koop bij ej.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 19:53