Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AlexandraM schreef:Willemina_L schreef:Shockabsorber zoals hierboven! Maar ik kan ze echter niet de hele dag dragen hoor, dan voel ik me toch wel erg opgesloten. Persoonlijk uiteraard... Ik kan geen enkele bh de hele dag dragen, zou wel moeten met 75E maar ja... Echt te zwaar!
haha dat ken ik..zodra ik dan ook in de gelenheid ben gaan ze uit (alle bh's) maar moet zeggen dat ik altijd wen aan shock absorber. Als ik uren op stal ben heb ik er na een tijdje niet meer of minder last van dan een gewone bh (wat betreft t aanhebben, t rennen etc gaat me een stuk beter af met dat ding haha)
hier btw ook 80E (van t zware heb ik btw niet zoon last)
maar goed ik ga echt voor deze, kosten wel wat maar je hebt ook wat.
Willemina_L schreef:Ik kan geen enkele bh de hele dag dragen, zou wel moeten met 75E maar ja... Echt te zwaar!
Dorus schreef:Willemina_L schreef:Ik kan geen enkele bh de hele dag dragen, zou wel moeten met 75E maar ja... Echt te zwaar!
Dan heb je niet de juiste bh's, ik woon in mijn bh's en heb toch ook echt een 75E.
Niet in mijn sportbh's trouwens, die ben ik op een gegeven moment ook echt zat.
Ik zweer ook bij shockabsorber lvl 4, die geven echt de beste steun. En het model dat ik heb heeft ook een dubbele laag stof waardoor er iets te zien is.
De dubbele sluiting op de achterkant (die overigens alleen bij de grotere maten zit) krijg je vanzelf handigheid in.
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &VIEW=Grid
die Panache heeft vulling en is echt heel erg stevig. Ik heb maat 75E en er is geen beweging in te krijgen met die Panache met hardlopen. Die Shock Absorber is iets minder stevig maar ook wel erg fijn. Alleen wat lastig aan te trekken door de hoge sluiting op je rug.Blijheid schreef:Shock Absorber level 4
(tip van flip, als je je maat zeker weet, koop m dan op ebay, veel goedkoper)
Cabelona schreef:Ik heb de triaction workout N
http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... -zwart.jpg
Bevalt erg goed, goede steun en sluit goed aan. Heeft mooie brede bandjes en heeft een normale bh sluiting.
. Je kunt nog zo'n fijne BH hebben, als hij je niet past doet hij even weinig als eentje van een euro.