Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Veel voorkomende begeleiding door Aditi Horses is advies en training bij dramgedrag, extreem angstgedrag, steigeren, bokken, staken, onvoorspelbaar gedrag, mentale afsluiting, moeilijk te stoppen, scheefheid, kreupelheid en rug problemen.
cissy schreef:Miriam, Waar komt hij vandaan dan, hier uit de buurt?
Caira, ik zat ook al aan de beemster te denken, op de stal bij Cassidy.
minajtje schreef:cissy schreef:Die site kwam ik ook op terecht ja, heb je wat meer gegevens over kosten etc (mag via PB uiteraard)
Ik geef alles wat ik hier aan tips krijg door aan de eigenaren dus kom maar op met adressen
Was dat voor 'mijn' site bedoeld?
ik geef alle tips door en dan moeten ze zelf maar beslissen wat ze willen gaan doen.Flo123 schreef:Het zou een hele goeie zijn voor de praktijkdagen! (of voor een projectje voor school)Is hij wel te vervoeren in trailer? In augustus hebben we praktijkdagen en kunnen vast nog wel interessante gevallen gebruiken! Maarja, daar hebben ze op dit moment niets aan natuurlijk! Ik vind het wel SUPER interesant en een onwijze uitdaging, ik wil wel langskomen hoor!
jwl schreef:Is het niet gewoon onwijs energie teveel. Die van mij deed het ook. Niet perse weg rennen maar wel lekker vechten als het m uit kwam. Toen ik het echt zat was nadat ik tegenover een stijgerend maaiend gevaarte kwam te staan heb ik hem toch de longeerbak in gesleurd en ben ik tekeer gegaan net zo lang tot ie luisterde naar mijn aanwijzingen. Hij heeft het nooit meer gedaan maar hij is nu lekker aan het werk. Hij is ook 4.
Heb ook een tijdje terug een Belg beleerd en bij dit soort paarden is het echt wel dat het grondwerk er in moet zitten. Hij reageerde ook niet totdat ik er een zweepje bij ben gaan pakken.
Later is hij alsnog weg gegaan omdat de eigenaren iedereen er mee lieten slepen en hij veel te weinig deed waardoor er alleen maar energie explosies kwamen. Toen heb ik mn handen er vanaf getrokken.
staat nu te verpieteren op het land
Beiden zitten een pietsie te ver weg.....fjordnina schreef:Op 15 minuten afstand zit Zefanja Vermeulen. Zij kan dit gedrag doorbreken. Ze heeft veel kwaliteiten die ze in kan zetten om zowel paard als eigenaar te helpen. http://www.zefanjacoaching.nl
cissy schreef:fjordnina schreef:Op 15 minuten afstand zit Zefanja Vermeulen. Zij kan dit gedrag doorbreken. Ze heeft veel kwaliteiten die ze in kan zetten om zowel paard als eigenaar te helpen. http://www.zefanjacoaching.nl
Ze zit wel lekker dichtbij maar of zij de persoon is die kan helpen? Als ik de website zo bekijk is het mij teveel op coaching gericht en niet op gedragsproblemen. Maar ook deze geef ik weer door.