Trailer onderhoud

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 22:01

mirgino schreef:
even terug komen op mijn post.

de garage gaf een offerte van 150 euro
en jullie rekenen 100 euro

maar , daar zit dan geen kitten van de buitenkant bij , geen kitten van de binnenkant, mijn dakraam word er nog afgehaald en opnieuw erin gezet.

dit zit niet in een gewone beurt en zijn dan toch extra kosten boven de 100 euro.

ik neem aan dat de beurt bij jullie wel is dat de wielen eraf gehaald worden ,banden controle ,oppompen van de banden en smeren
bodem nakijken wanden nakijken enz

Het klopt dat het bij ons € 100 incl Btw kost, dat is dus de gehele onderhoudsbeurt, waarbij inderdaad de remmerij open gaat, gereinigd wordt gecontroleerd en gesmeerd wordt. Daarbij nemen we alles mee qua controle en qua smeren, er hoeft dus niet gevraagd te worden of we de wanden en bodem willen controleren dat zit er standaard bij in tegen dezelfde kosten ( sommige bedrijven blijken daar dus extra voor te rekenen en je moet er expliciet naar vragen) ik vind juist de wanden en de bodem van belang naast de remmerij ;) . Ook de banden etc etc wat je aangeeft hoort in de beurt.
Wat je zegt over het kitten van de buiten en de binnenkant die kosten komen er inderdaad bij ( maar dat wordt vooraf altijd overlegt en precies vertelt wat de kosten zullen zijn) , we zijn met de beurt al ruim 3 uur bezig we rekenen daar ook niet de prijs voor die de meeste bedrijven handhaven, wij zijn daar echt heel goedkoop in, maar wij hebben liever dat mensen door die prijs sneller besluiten tot onderhoud waardoor je dus veel gevaar van de weg "afhaalt" en mensen dus veiliger en bewuster gaan rondrijden met hun kostbare vracht ;)