jou stal schoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:48

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:49

Ik heb combat laarzen uit een dump zaak.
Waren nog geen 40 euro
Lekker warm en stevig en grotendeels waterdicht.
Bleven lang goed, alleen de manier waarop ik ze uit trapte was zeg maar niet geheel goed voor de levensduur :+

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:50

Ik heb de berg/wandel schoenen van de Welkoop, zijn € 90,- maar zitten super lekker, stevig en ik doe er best wel lang mee.

(ze lijken op de Scapino schoenen)

fleurtjeuh

Re: jou stal schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:53

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:01

Ik heb schoenen van redback. Oorspronkelijk gekocht voor mijn werk, maar gebruik ze ne eigenlijk altijd bij de paarden. Heb de schoenen nu anderhalf jaar en vindt ze nog steeds erg fijn. Normaal heb ik schoenen binnen een jaar kapot gelopen, maar deze zien er nog steeds super goed uit.

canela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 16:18

bedankt voor alle reacties, zit nu te twijfelen over bergschoenen ( al vind ik die niet erg mooi xd ) timberlands en kisten :)

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:15

"Mooi" kijk ik nou echt totaaal niet naar als ik naar stal ga.. loop er heerlijk in m'n slobberbroek en m'n bergschoenen, interesseert me nou echt geen moer hoe ik er daar bij loop :+

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:25

Ik loop momenteel nog op mijn afgetrapte nikes die het al 5 jaar doen :o , maar af en toe pak ik mijn werkschoenen en dat loopt een stuk beter. Heb ook wandelschoenen van Mountain peak(Scapino). Weinig geld en erg stevig!

Mbt het "mooi".. Vind je je rijbroek wel mooi zitten? :') Ik loop echt geen modeshow op stal hoor.

lavinak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:56

Ik heb pas deze aangeschaft, ze zitten heerlijk hoefde ze ook niet in te lopen. Super stevig, denk hier wel een paar jaar mee te kunnen doen :D Gebruik ze ook om mee te rijden als ik naar het bos ga.
Afbeelding

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:40

deze hierboven heb ik ook van MH, heb ze al 4 jaar en zijn nog in prima staat. ze zijn wel hun geld waard, heb ze ook aan het rijden.

canela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 16:55

Ellee schreef:
Ik loop momenteel nog op mijn afgetrapte nikes die het al 5 jaar doen :o , maar af en toe pak ik mijn werkschoenen en dat loopt een stuk beter. Heb ook wandelschoenen van Mountain peak(Scapino). Weinig geld en erg stevig!

Mbt het "mooi".. Vind je je rijbroek wel mooi zitten? :') Ik loop echt geen modeshow op stal hoor.

nee ik bedoel niet dat ik als een hottie op stal hond wil lopen, maar ik heb wel ergens een voorkeur voor :)

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:58

ik heb gewoon altijd mn laarzen aan (zijn van die goedkope) :+
en als ik alleen ga voeren of mesten dan meestal mn gympen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:00

Ik heb hele mooie bergschoenen :) maar die zijn dan wel weer >130 euro.

Op stal wissel ik vooral af; leren jodhpurs en nog een paar rijschoenen. Is het vies (land nat): rubberen schoenen/laarzen.

Bij de welkoop heb je ook werkschoenen, die echt tegen een stootje kunnen en gemaakt zijn om lang op te lopen. Voorkeur voor leer uiteraard, is wel zo fris voor de voeten.

Zoiets?
http://www.shop4-werkschoenen.nl/produc ... 52d42.html
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 30-05-13 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Lottie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:02

Ik loop daar altijd gewoon rond op m,n rijlaarzen :+ ,
Als het heeel warm is in de zomer, draag ik gewoon een paar half kapotte nikes.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:04

C_estmoi schreef:
ik zou inderdaad zeker géén schoenen met stalen neuzen kopen. schijnt niet altijd helemaal goed te gaan als er een paard op het randje stapt (afgeknelde tenen). weet niet of het echt zo is - ik bedoel.. die dingen zijn bedoeld om zware spullen op te krijgen - maar zou het risico niet durven nemen

Zonder 'stalen' neus (is tegenwoordig vaak kunststof ) is het nog pijnlijker hoor :') randje zal niet indeuken. Er kan een heftruck overheen rijden van 1500 kilo.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:25

Ik loop op me klompjes..

of op deze
erg fijne schoenen!
Afbeelding

of op me jodphurs van Petrie

Soms ook wel op me uggs ( wel me oude )

xGwennn_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:27

heb gewoon adidas, nike air max en me puma's

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:36

met alles hier zou ik met 1 keer wei in verzuipen... ik draag regenlaarzen met zebra print :D

lotje1313

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:36

ik loop op stalen neuzen,
mijn verzorgfjord heeft er meerdere keren op gestaan,
maar geen last gehad van afgeknelde tenen ofzo,
vooral erg handig als je van die leuke lompe superlieve fjorden verzorgd :)
als ik geen zin heb om andere schoenen aan te doen laat ik er ook zo ff de hond mee uit,
ik vind de schoenen wel een beetje lomp, maar ze zitten wel lekker

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:39

Ik heb gewoon wandelschoenen van de Scapino, gaan ook al een behoorlijke tijd mee.

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 20:23

Ik heb Ariats met stalen neus. Ik heb best zwakke enkels en na een uurtje lopen er erg last van, maar met deze totaal niet. Ik rij er ook mee.

Afbeelding

Jolien0808

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 22:07

Ik loop gewoon op mijn Jodphurs. Hoef je ook niet elke keer andere schoenen aan te trekken voor het rijden.

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 15:27

Ik heb altijd gewoon oude gypmen of mijn jodphurs aan

Erres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 16:37

Ik doe de laarzen(soort dubai) van de ANWB aan. Zijn waterdicht, lopen heerlijk. Loop ermee bij de paarden, hond uitlaten, buitenklusjes, enz. Gaan lang mee en dan heb je tenminste droge, warme voeten, ook wel plezierig. En als je deze koopt in de zomerperiode zijn een stuk goedkoper!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:08

Ik loop eigenlijk standaard op mijn gympen op stal, maar ik heb ook een paar regenlaarzen staan voor als het land weer eens één grote blubberbende is. Ik rijd met laarzen maar ik vind het zonde om daarmee het land in te gaan, vandaar dat ik dus rubberen laarzen heb. Ik had hiervoor bergschoenen van de Lidl die echt perfect waren (ook smal genoeg, als ik even snel op het paard van een stalgenootje ging hoefde ik mijn laarzen niet aan te trekken) maar die zijn uiteindelijk gesneuveld in de sneeuw. Voor als het echt heel koud is heb ik leren laarzen met bonte voering, beetje hetzelfde idee als die ANWB laarzen. Vind ze echt ideaal, maar vind het toch altijd wel weer zonde als ik daarmee door het land ga lopen.

Ik kan je echt aanraden ergens bij de Lidl of de Scapino een paar goedkope bergschoenen te halen, ze zijn goedkoop, vaak nog best te doen qua hitte en ze lopen echt heerlijk. Vooral als je lange dagen op stal maakt echt ideaal :j