Doe er gemiddeld 2 jaar mee, maar loop er dan ook behoorlijk veel op, veel buiten zetten en mesten enz..
http://www.scapino.nl/sport/schoenen/wa ... -034880200
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar af en toe pak ik mijn werkschoenen en dat loopt een stuk beter. Heb ook wandelschoenen van Mountain peak(Scapino). Weinig geld en erg stevig!
Ik loop echt geen modeshow op stal hoor. Ellee schreef:Ik loop momenteel nog op mijn afgetrapte nikes die het al 5 jaar doen, maar af en toe pak ik mijn werkschoenen en dat loopt een stuk beter. Heb ook wandelschoenen van Mountain peak(Scapino). Weinig geld en erg stevig!
Mbt het "mooi".. Vind je je rijbroek wel mooi zitten?Ik loop echt geen modeshow op stal hoor.
maar die zijn dan wel weer >130 euro. C_estmoi schreef:ik zou inderdaad zeker géén schoenen met stalen neuzen kopen. schijnt niet altijd helemaal goed te gaan als er een paard op het randje stapt (afgeknelde tenen). weet niet of het echt zo is - ik bedoel.. die dingen zijn bedoeld om zware spullen op te krijgen - maar zou het risico niet durven nemen
randje zal niet indeuken. Er kan een heftruck overheen rijden van 1500 kilo.