Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Giolli schreef:Ik verwacht eigenlijk niet zo heel veel. Ze hoeven ook geen 5-10 jaar mee te gaan. Maar in iedergeval 2 jaar zou toch wel fijn zijn.
Hoeven ook geen thermo, hoge dressuurboog etc. te hebben maar ik wil gewoon een fatsoenlijke, standaard laars van niet meer dan 100/150,- waar ik mezelf 2 jaar mee kan vertoeven. Is dat onmogelijk voor deze prijs?
(goede zolen)Gooiske schreef:Waarom laat je niet gewoon nieuwe ritsen in je laarzen zetten?
Heb ik onlangs ook bij de laarzen van mijn dochter laten doen, ze heeft heel wat gepast maar niks zat lekker, ze is nu hartstikke blij met haar nieuwe ritsen!
Kosten 65,- euro. vragen naar een rits voor een motorlaars!!
Kapotte rits is overigens ongeacht het merk, reden nummer 1 om nieuwe laarzen aan te schaffen, of klacht nummer 1, t'is maar hoe je het bekijkt!

Blijheid schreef:Gooiske schreef:Waarom laat je niet gewoon nieuwe ritsen in je laarzen zetten?
Heb ik onlangs ook bij de laarzen van mijn dochter laten doen, ze heeft heel wat gepast maar niks zat lekker, ze is nu hartstikke blij met haar nieuwe ritsen!
Kosten 65,- euro. vragen naar een rits voor een motorlaars!!
Kapotte rits is overigens ongeacht het merk, reden nummer 1 om nieuwe laarzen aan te schaffen, of klacht nummer 1, t'is maar hoe je het bekijkt!
Daar dacht ik inderdaad ook aan
Als je huidige laarzen eigenlijk nog goed zijn maar je er niet in komt is ritsen er in laten zetten, of laten oprekken, verreweg de simpelste en goedkoopste oplossing
Laatst nog iemand wiens laarzen compleet naar de kl*te geholpen werden...

Ik kan 2 paar dezelfde schoenen kopen en de een gaat 3x zo lang mee als de ander... En prijs, tjah... net zoals bij normale schoenen, schoenen van 5 euro gaan bij mij soms langer mee dan van 120 euro
Ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat het bij laarzen ook zo is!
Marleen74 schreef:Tip van de dag!!!!
http://www.ej.nl/products/10000068/6010 ... CK+VALENCE
Heb ze al 2 jaar,dender overal en elke dag doorheen (waardoor ik ze voor de wedstrijd gewoon met een schuursponsje schoon maak?)
Ritsen zijn nog heel en de zolen ook.
Top laars!