GoPro

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 14:19

Hoe bevestig je de gopro eigenlijk aan je cap?

Anneert

Re: GoPro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:52

Wij hebben sinds de winter een nieuwe gopro, misschien wil mijn vriend de oude wel verkopen (als je serieus interesse hebt, pb :))

De mounts die wij hebben zijn geschikt voor op een helm, die zijn rond. Deze kun je er waarschijnlijk wel opplakken, dat stickerspul is echt super stevig. Wij hebben het tot nu toe gebruikt op de motor en tijdens het skieeen.

Wij hebben ook een quickpod erbij. Dat is een stok die je kunt uitschuiven, waar je je de go pro op mount, dan zou je jejezelf kunnen filmen van de voorkant, zou wel een gaaf effect geven.
Kan momenteel nog niet rijden, anders had ik het wel geprobeerd. Je moet dan dus wel met 1 hand rijden en in de andere hand die stok.

irisvdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:27

Zelf heb ik de chestmount en die voel ik niet zitten, heb hem trouwens enkel uitgeprobeerd met skieen en mountainbiken. Mocht je de nieuwste gopro kopen, is het wel verstandig dat je meteen een update uitvoert, anders valt ie na enkele seconden uit. Qua beeldkwaliteit zit er wel flink verschil tussen de nieuwste en de oudere modellen, echt super goed beeld helemaal niet korrelig.

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 20:46

Ik heb al een gopro tot mijn beschikking ( die van mijn broer ) en daar heb ik dan ook geen interesse in.

We hebben zo'n elastiek voor om een helm, deze gepast en kan wel.

Hebben jullie nog andere plaatsen dan op de cap om te filmen?

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 01:31

Ik heb sinds kort een Drift HD Ghost. Vergelijkbaar met een GoPro, maar na beiden vergeleken te hebben nu voor de Drift gekozen.

We hebben 'm nu op de MTB-helm van vriendlief geprobeert, heel leuk effect als je samen rijdt!
Een plakker voor mijn cap gaan we ook nog proberen, net als het harnasje dat we net binnen hebben gekregen.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 17:09

Ik heb sinds vandaaag de Go pro Hero 3! Is zon plakker stevig?? maar komt daar niet erg veel vuil op als je de Go Pro niet gebruikt?

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 17:57

Allereerst proficiat!
Wij hebben ook de 3 en geen last van vuil :)

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 10:52

wij hebben inderdaad ook de GoPro 3 hero.
ik ga morgen ( als ik m niet vergeet :+ ) m uitproberen met zo'n mount voor je cap
( niet de sticker ) :)

Larissa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 20:09

Ik heb sinds vandaag ook de gopro hero 3, en gelijk uitgeprobeerd tijdens het rijden, blijft super goed zitten met de sticker op mn cap! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 23:35

Ik heb net een soort Gopro variant gekocht :) een ander merk: Liquid Image Ego.! Een stuk goedkoper maar de resultaten zijn uitstekend! Met een app waarmee je de camera kan instellen, richten en zelfs op Facebook kan delen! En die draag ik in een chestmount :)

Larissa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:46

Ik heb gister een filmpje gemaakt van al mn filmpjes die ik eergister middag met m'n GoPro had gemaakt, staat in dit topic; [ITP] Een middagje bij Fjordy :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:01

Tytonidae schreef:
Voor GoPro's bestaan ook body-harnassen: Dit is gewoon een tuigje wat je om je torso heen hangt en waar je de camera aan vast kan klikken. Vooral handig als je een stabieler beeld wil, en het standpunt van de camera is veel meer op de hoogte van je paard/pony. Koop wel een tuigje wat ook afgesteld is op het GoPro model wat je hebt, want er zijn verschillende tuigjes voor de verschillende versies van GoPro.;)

(Trouwens, de oudere GoPro modellen zijn vaak ook een tikkie goedkoper!)

Weet jij of die aansluiting op het harnas ook universeel zijn voor andere camera's? Heb nu een andere camera gekocht (€55) en daar zit wel een helmbevestiging aan, maar zou hem voor mijn borst willen hebben (heb al een andere helmcamera, maar meerdere standpunten voor bevestiging lijkt me leuk!). Ik wil morgen ook even naar beversport om te kijken en anders wordt het zelf wat in elkaar klussen (heb ik uiteindelijk voor de bevestiging van mijn helmcamera ook gedaan).

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 18:47

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:08

lizard schreef:
Danseresje,welke bevestiging heeft deze nieuwe camera dan?

Als je camera een statief schroefdraad heeft,dan is dit misschien een optie.

http://www.v-nix.nl/drift-gopro-mount-adapter

*\o/* *\o/* dat zou nog wel eens kunnen gaan werken!
Helaas is het product nu alleen niet leverbaar -O- . Heb hoop dat ie snel weer leverbaar is. Heb v-nix gebeld en werd aardig te woord gestaan. In de tussentijd misschien toch maar zelf iets knutselen.

Mijn camera, rollei bullet HD youngstar, heeft ook een statief schroefdraad en dan heeft het een kliksysteem. Dacht op internetplaatjes gezien te hebben dat er op de chest mount van go pro ook zo'n dergelijk kliksysteem zat, die lijkt er ook wel te zitten, maar dat opzetstukje kan er niet af. Maar deze optie zou helemaal geweldig zijn!!!

Wil dolgraag mijn camera met chestmount uitproberen voor ik op vakantie ga (6 juli)!

Martina1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:09

Ik heb de GoPro Hero 3 , ik gebruik 'm voor alles, het snowboarden, het paardrijden, onderwater en time-laps. Iemand een filmpje zien van het rijden met de go pro op de cap?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:39

Liaatje363 schreef:
Ik heb de GoPro Hero 3 , ik gebruik 'm voor alles, het snowboarden, het paardrijden, onderwater en time-laps. Iemand een filmpje zien van het rijden met de go pro op de cap?

Zie mijn profiel :)

sofieiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:41

Ik ben laatst toevallig naar het strand geweest met onze GoPro. Hij zat op mijn helm met een soort plakker. Beeld was heel stabiel. Heel erg leuk

Martina1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:48

__Nicky schreef:
Liaatje363 schreef:

Zie mijn profiel :)

Die is gaaf! ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf een filmpje heb gemaakt met go pro en ik dacht misschien heeft iemand interesse om dat filmpje te bekijken haha!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:46

Ik ben vandaag weer op pad geweest :)

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:33

Mooi hoor.
En wat een mooie omgeving.

Larissa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:14

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-13 19:23

@nicky hoe zit de gopro bij jou vast?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 23:48

Met de ronde plakker op m'n cap

Afbeelding

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 09:20

een sticker is wel super maar zal m toch niet worden :)

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 20:18

Ben ook op zoek naar een GoPro of andere camera voor tijdens de buitenritten. Hoe lang gaat de batterij van de GoPro mee?