Tamadine schreef:Ikzelf rijd geen wedstrijden verder, maar iets wat ik mij nu afvraag: als je prijzengeld doet, zijn er dan juist geen cominaties die bijv allang een klasse hoger kunnen die dan wat langer blijven hangen omdat ze vaak eerste worden en den de prijzen winnen. Dus dat er geen andere combinaties zijn die echt kans maken (jonge paarden/beginnende ruiters/ beginnende combi).
Klopt idd. Maar dat mag gewoon. Je mag tot 30 winstpunten in jouw klasse blijven rijden. Vind ik heel slim. Je gaat dan pas over op het moment dat je eigenlijk in je volgende klasse ook meteen winstpuntwaardig kunt rijden. Hierdoor verbetert in mijn ogen het niveau.

. Ik rijd met 2 paarden in de M1 en M2, meetsla ligt het startgeld per proef op 9-10 euro. B en L meestal op 7-8 euro. Ik ken hier maar 1 wedstrijd waar ze gebruiksvoorwerpen geven. Voor de rest is er overal geld. B en L meestal 1e prijs 35-40 euro en dan aflopend met zon 10 per plaats. En in de M1 aak 40-50 euro voor een 1e plek. Met mijn M1 paard rijd ik bijna altijd prijs, dus die levert nog een leuk zakcentje op. Mijn M2 paard helaas wat minder
. Die kost alleen maar geld
, haha!
)