Arc_En_Ciel schreef:Echt zo jammer dat er telkens rekening wordt gehouden met mensen die liegen
???Huh wat bedoel je??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
brechtje122 schreef:bigone schreef:Ook wel weer typisch Divoza, sorry, maar heb ook al een aantal keren problemen gehad. Wel verkopen maar de nazorg is in sommige gevallen prut.
Heb ik helaas ook ervaring mee..

Misschien dat je er wat aan hebt.
poes schreef:Slechte laarzen? Lak is een super kwetsbaar product dat ook nog eens duur is, maar de consument wil het per sé op producten die vooral functioneel zijn, dus op laarzen en hoofdstellen. Mooie beschuldigingen hoor, waarom vind je dan zelf geen onschendbare lak uit? voor die prijs uiteraard
TinekeHorses schreef:poes schreef:Slechte laarzen? Lak is een super kwetsbaar product dat ook nog eens duur is, maar de consument wil het per sé op producten die vooral functioneel zijn, dus op laarzen en hoofdstellen. Mooie beschuldigingen hoor, waarom vind je dan zelf geen onschendbare lak uit? voor die prijs uiteraard
Lak bestaat ook in verschillende soorten kwailiteiten.
Mij is verteld in de winkel dat dit uitstekende kwaliteit lak is. Dan verwacht ik niet dat het snel kapot gaat, zelfs niet omdat het lak is.
Ik koop niet voor niks geen goedkope lak.
Ben er laatst ook geweest voor een wedstrijdjasje, ik had een jasje uitgekozen en die vond ik supermooi. Maar de verkoopster vond hem niet mooi zitten, o.a. de split zat niet goed. Maar dat zou je met rijden niet zien inderdaad, maar toch jasje was niet goed voor mijn postuur. Alsof ik met dat jasje de avondvierdaagse ga lopen ofzo, is toch alleen bedoeld om te rijden! Daarna kwamen ze aanzetten met veel duurdere jasjes, ja sorry hoor maar dat past niet binnen mijn budget. Heel vriendelijk geholpen hoor, maar je merkt toch echt wel dat ze iets proberen te verkopen. Het is niet voor niets een winkel.poes schreef:duur of goedkoop, lak is kwetsbaar.