Cap openmaken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xxjonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:46

Paardengek0 schreef:
"Mww.. ik heb weinig hoop, mevrouw Cap zou een flink lange tijd in het gips moeten en dat is niet eerlijk. Een cap hoort op je hoofd te kunnen staan: Je kunnen te beschermen met een val! In het gips heeft die die vrijheid niet meer.
Een driedubbele piepschuimbreuk is zeldzaam, omdat er niet zoveel *#*$(@*# op deze aardbol leven die op hun hoofd durven te vallen! Een cap heeft ook gevoel, maar daar staan ze nooit bij stil." zei de dokter zacht.
"Oh nee, wat vreselijk.. Slaap hem maar in" zei ik huilend. Ik keek toe hoe de cap-dokter mijn lieve cap in een vuilniszak stopte en die dichtknoopte. Het idee dat mijn schat zou stikken, en dan dood zou gaan liet mij tintelen.
Hij legde de zak op de grond en liep weg.
Vijf minuten later komt hij terug met een tractor. Hij rijd op mijn cap af en ik gil: "NEEEEEEEEEE! NEEEEEEEEEE, LIEVE CAP. NIET DOEN!" Het geluid van krakend schuim.. Huilend knielde ik neer. "Lieve cap! OMG, GA NIET DOOD. NEE!"
Te laat... Cap was dood, echt dood!

Een dag later sta ik in de winkel en koop eeen mooie dure cap van wel driehonderd euro. "Kom, cap! Jij bent mijn nieuwe cap en ik noem je cap. Oude Cap was echt vaag, hij ging telkens kapot en dan moest ik dat betalen. Pfff, hopelijk ben jij niet zo" zeg ik.
Ik loop met Cap naar buiten, en daar viel hij uit mijn handen. Precies toen er een vrachtwagen aankwam rolde hij de straat op. KRRR, BRRK, KRRS.
"Oeps, maar nog een keer naar de cap-dokter dan?"

dit noem ik gewooon 3 keer lol hebben bij een forum! hahaha

sky_deamon

Re: Cap openmaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 23:52

Hahaha precies. :)

Maar even serieus, kun je echt 'horen' of je cap kapot is? Want in dat geval ga ik er ook maar eens op tikken...

Loeslucker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 18:22

In sommige caps zit soort van klitteband achtig iets dat je dan los kan maken

AniekMac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:05

Bij een van mijn caps kon ik het echt horen, ik duwde er op en je hoorde allemaal gekraak enzo dus meteen een andere gekocht. En ik was een keer echt goed op m'n hoofd gevallen en die cap lag in tweeën haha.
Zelf zou ik je cap niet openmaken, denk ook niet dat je dat weer helemaal veilig in elkaar kunt zetten.

knoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 03:40

Is de cap inmiddels al vervangen :p?