Nies_ schreef:Maar waarom staat het er dan toch bij? Bij mij staat het namelijk ook. Qua geld heb ik nooit wat gewonnen, altijd borstels, halsters, voer enz.
En waarom klopt het bij mij bijna precies?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pillow schreef:Deze winsom geldt voor tuigpaarden, deze worden geklasseerd naar de gewonnen geldprijzen. Bij een bepaalde winsom moeten ze weer een klasse hoger en strijden met paarden van gelijke klasse. Tot ze in de ereklasse zijn dit is het hoogst haalbare. De winsom heeft de absoluut niks te maken met dressuur of springpaarden, dat gaat met winstpunten.
magda_90 schreef:Het antwoord staat op de vorige pagina.
pillow schreef:Deze winsom geldt voor tuigpaarden, deze worden geklasseerd naar de gewonnen geldprijzen. Bij een bepaalde winsom moeten ze weer een klasse hoger en strijden met paarden van gelijke klasse. Tot ze in de ereklasse zijn dit is het hoogst haalbare. De winsom heeft de absoluut niks te maken met dressuur of springpaarden, dat gaat met winstpunten.
magda_90 schreef:Waarschijnlijk is het een algemene sheet die voor elke deelnemer - ongeacht klasse - wordt bijgehouden (op het oog met programmeren oid). Wellicht zelfs een extra graadmeter aan de hand van de tellingen van de tuigers, gewoon als extra?
Stuur KNHS anders een mail.
magda_90 schreef:Wellicht zijn die producten vertaald naar euro's? Of wordt de behaalde plaats standaard 'omgerekend' naar geld, losstaand van het gewonnen iets? Ik denk ook maar mee. De KNHS zal het weten in ieder geval.
magda_90 schreef:Wellicht zijn die producten vertaald naar euro's? Of wordt de behaalde plaats standaard 'omgerekend' naar geld, losstaand van het gewonnen iets? Ik denk ook maar mee. De KNHS zal het weten in ieder geval.
pillow schreef:magda_90 schreef:Wellicht zijn die producten vertaald naar euro's? Of wordt de behaalde plaats standaard 'omgerekend' naar geld, losstaand van het gewonnen iets? Ik denk ook maar mee. De KNHS zal het weten in ieder geval.
Je denkt toch niet echt dat de KNHS dit bijhoud. Ze weten helemaal niet wat voor gebruiksvoorwerpen er gewonnen worden. Er zijn wedstrijden waar je wat mag uitzoeken. Dit wordt heus niet geregistreerd. Ik denk dat het met heel iets anders te maken heeft, maar wat? TS moet maandag maar even bellen.
De KNHS zoekt later namelijk niet meer uit hoeveel daadwerkelijk starts er zijn geweest. De organisatie weet niet van tevoren hoeveel combinaties daadwerkelijk zullen deelnemen en zal in het vraagprogramma het aantal prijzen daarom altijd ruim aanhouden.Mellis86 schreef:De tot.winsom wordt gebaseerd op het vraagprogramma. Als een vereniging een aanvraag inlevert bij de KNHS dienen zij hier verschillende dingen aan te geven, o.a. of er prijzengeld te winnen valt en hoeveel maximale inschrijvingen per klasse ze kunnen hebben. Dus stel ze geven aan klasse B, max 20 inschrijvers en prijzengeld. Dat zet de KNHS dit automatisch om in plaatsing 1 t/m 5 krijgt een geldprijs (1 op 4 krijgt prijs).
Stel dat later blijkt dat er echter maar 16 deelnemers waren in de klasse, zijn er in werkelijkheid maar vier prijzen uitgereikt. Op mijn knhs zal nummer 5 wel een bijschrijving zien in de tot.winsom. En op die manier ontstaat er dus verwarring...De KNHS zoekt later namelijk niet meer uit hoeveel daadwerkelijk starts er zijn geweest. De organisatie weet niet van tevoren hoeveel combinaties daadwerkelijk zullen deelnemen en zal in het vraagprogramma het aantal prijzen daarom altijd ruim aanhouden.
Dus daarom klopt het bij sommige mensen wel, en bij andere niet.
Janine1990 schreef:Mellis86 schreef:De tot.winsom wordt gebaseerd op het vraagprogramma. Als een vereniging een aanvraag inlevert bij de KNHS dienen zij hier verschillende dingen aan te geven, o.a. of er prijzengeld te winnen valt en hoeveel maximale inschrijvingen per klasse ze kunnen hebben. Dus stel ze geven aan klasse B, max 20 inschrijvers en prijzengeld. Dat zet de KNHS dit automatisch om in plaatsing 1 t/m 5 krijgt een geldprijs (1 op 4 krijgt prijs).
Stel dat later blijkt dat er echter maar 16 deelnemers waren in de klasse, zijn er in werkelijkheid maar vier prijzen uitgereikt. Op mijn knhs zal nummer 5 wel een bijschrijving zien in de tot.winsom. En op die manier ontstaat er dus verwarring...De KNHS zoekt later namelijk niet meer uit hoeveel daadwerkelijk starts er zijn geweest. De organisatie weet niet van tevoren hoeveel combinaties daadwerkelijk zullen deelnemen en zal in het vraagprogramma het aantal prijzen daarom altijd ruim aanhouden.
Dus daarom klopt het bij sommige mensen wel, en bij andere niet.
Aaah vandaar!
En dan lijkt het me ook dat wanneer in de toekomst alles geautomatiseerd wordt (inschrijvingen) dat het dan correcter uitgerekend kan worden door het systeem...