Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maralyn schreef:thkkadisje.....
Dat is inderdaad ook zeker een optie...! En ze zijn overal wel te krijgen jophurbroeken...
Dat is inderdaad wel prettig.
Maar hoelang gaan rijschoenen mee?
En vooral met een modder eendje als ik?
Ik bedoel, in de zomer, in een grote waterplas? ALs ik daar sta met mn poown? Nou, paardje zwemt niet alleen, vrouwtje doet vrolijk mee -.-"

maralyn schreef:Hoogte is 42 (niet gemeten dot aan de knie holte zelf maar 2 cm er onder)
Dikte kuit= 35 cm
Voet maat- 40
Iele lange pootjes zeg maar gerust.
En Chaps komen daar qua maat ook lang niet aan toe. (de standaard dan)
Had al ff naar legerkisten gezocht, dames model.
Lekker smal! Zien er stevig uit. En komen net niet tot aan de kuit. Maar dat model is er ook, dat het wel tot aan je kuit komt.
Je kunt ze al krijgen voor nog geen 50 euro....
Waarom 100 neer tellen als je voor de helft ook iets goeds aan je voeten kunt krijgen?
Korte beentjes vind ik je juist hebben.Kaitlyn schreef:Die hoogte en dikte is zo gek niet hoor.Korte beentjes vind ik je juist hebben.
Ik heb kuitmaat 35 met een hoogte 51.
ik zou ook gaan voor jodphurs met chaps, ze hoeven toch geen dressuurboog te hebben? Dus ze mogen best wat korter zitten.

(Gaat ff lol hebben)Citaat:Ben een miezert, want als ik 2e handse koop, zijn ze al gedragen, of ingelopen. En dat wil ik eigenlijk niet.Ze moeten naar mijn voeten gaan zitten want dat vind ik belangrijk.