Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
str33pje schreef:Komt de kopende partij meteen op hoge poten en met een boel commentaar is het gewoon pech hebben voor de koper
(ze wilde overleggen en ik moest wachten tot maandagavond) en die heeft dr blijkbaar verteld dat ze geen poot had om op te staan. Want die maandagavond kreeg ik te horen dat een stalgenootje hem van dr had overgekocht.
Joosie200 schreef:str33pje schreef:Komt de kopende partij meteen op hoge poten en met een boel commentaar is het gewoon pech hebben voor de koper
lang verhaal
str33pje schreef:Joosie200 schreef:lang verhaal
Uiteraard staat de TS in haar recht maar als ik een koper zou krijgen die mij netjes verteld dat het item kapot is en of er een oplossing kan komen ben ik d beroerdste niet.

jackyline schreef:De rechtsbijstand doet niets.
We kunnen geen van beide ons gelijk bewijzen en het bedrag is te laag voor hun om er wakker van te liggen.
Voor mijzelf heb ik haar nu voor gesteld dat ik haar de helft terug betaal gedeelde smart geval en het zadel dan terug wil.
Zij kan mij laten zien waar ik op moet letten en ik wil het zadel, in haar bij zijn, open snijden om het van binnen te zien.
jackyline schreef:Voor mijzelf heb ik haar nu voor gesteld dat ik haar de helft terug betaal gedeelde smart geval en het zadel dan terug wil.
Zij kan mij laten zien waar ik op moet letten en ik wil het zadel, in haar bij zijn, open snijden om het van binnen te zien.
Bovendien wat schiet jij ermee op zo? Dan heb je de helft v/h geld en een kapot, onverkoopbaar zadel.
Ik krijg namelijk ook sterk het idee dat het zadel niet past en de koper nu als geloofwaardig verhaal probeert te zin spelen op een kapotte zadelboom. Dan zou ik als verkoper zeggen: das mijn pakkie an niet meer. Jammer maar helaas, risico van tweedehands kopen.
Ik krijg namelijk ook sterk het idee dat het zadel niet past en de koper nu als geloofwaardig verhaal probeert te zin spelen op een kapotte zadelboom. F_Orumster schreef:Gebroken boom had ze bij jou thuis al kunnen merken.