Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maureen95 schreef:haha zelfs ik ( eeet heeel veel) kreeg hem niet op. MAar ze hebben ookeen soort cake met aalbessensaus erover ofzoiets haah
suusje26 schreef:Waratje schreef:Dat is "halte Assel". Hoog Soeren heeft weinig nut om naartoe te gaan, er is wel horeca, maar je mag daar helemaal niets met paarden buiten de openbare weg. De Kronkel zit vlakbij Assel en niet zozeer bij Hoog Soeren.
Onder de Kastanje is nu een andere stal geworden, of ze nog als pleisterplaats fungeren.
Ik snap je berichtje niet helemaal.. Halte Assel zit juist aan de doorgaande weg waar verschillende routes bij elkaar komen (wandelaars, MTB, en ook ruiterroutes..)

Waratje schreef:Die patatkraam bij de spoorovergang richting Hoog Soeren heet halte Assel, de 5 huizen die daar in de buurt staan heten samen Assel. Die patatkraam/cafetaria is op zich heel bruikbaar als pauzeplaats. De Kronkel zit aan een zandpad dat bij de patatkraam aftakt van de doorgaande route, dus veel dichter bij Assel dan bij Hoog Soeren.
Hoog Soeren is een wat groter gehucht en de bossen daar direct omheen vallen onder het Kroondomein en zijn gesloten voor ruiters.
Boshuis Drie is ten noorden van Garderen in het bos, wel heel mooi gelegen, maar een aardig stukkie gaans vanaf DHD.
Kroondomeinen weet ik, maar die kant willen wij niet op. Bedankt voor je uitleg!