Pauze plaatsen / ruiterroutes omgeving Kootwijk gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nachtlampje

Re: Pauze plaatsen / ruiterroutes omgeving Kootwijk gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 11:02

Misschien is Beekbergen ook wat? Riant misschien oid,

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 11:17

Maureen95 schreef:
_O-

Zo kan het ook ja!
En ikke heb je ook van die lekkere appeltaart daar gegeten?

Sterker nog, ik heb die weleens gratis gehad!

(blijkbaar vergeten op de rekening te zetten)

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 11:19

Nu maken jullie me wel erg nieuwsgierig naar die appeltaart.
Draad ga ik niet mee slepen, als er geen plek is dan maar lekker aan de hand grazen en om en om even wat drinken halen. Zitten hoef ik toch niet want dat doe je de hele rit al. :+

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 11:26

Nachtlampje schreef:
Misschien is Beekbergen ook wat? Riant misschien oid,

Riant is wel wat te ver weg... En vind ik ook niet zo'n fijne pleisterplaats...

Ben ook benieuwd naar de appeltaart... :Y)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 11:38

die is echt lekker en het is echt een homp xD

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 11:56

Hmmmm ik krijg er nu al zin in. :9

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 11:57

haha zelfs ik ( eeet heeel veel) kreeg hem niet op. MAar ze hebben ookeen soort cake met aalbessensaus erover ofzoiets haah

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:49

Maureen95 schreef:
haha zelfs ik ( eeet heeel veel) kreeg hem niet op. MAar ze hebben ookeen soort cake met aalbessensaus erover ofzoiets haah

Nou, dat vele eten is dan relatief want ik heb er weinig moeite mee om het weg te werken :Y) :Y)
Het is inderdaad een flink stuk; waar voor je geld, zogezegd, maar wegwerken is niet echt een probleem.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:05

suusje26 schreef:
Waratje schreef:
Dat is "halte Assel". Hoog Soeren heeft weinig nut om naartoe te gaan, er is wel horeca, maar je mag daar helemaal niets met paarden buiten de openbare weg. De Kronkel zit vlakbij Assel en niet zozeer bij Hoog Soeren.
Onder de Kastanje is nu een andere stal geworden, of ze nog als pleisterplaats fungeren.

Ik snap je berichtje niet helemaal.. Halte Assel zit juist aan de doorgaande weg waar verschillende routes bij elkaar komen (wandelaars, MTB, en ook ruiterroutes..)

Die patatkraam bij de spoorovergang richting Hoog Soeren heet halte Assel, de 5 huizen die daar in de buurt staan heten samen Assel. Die patatkraam/cafetaria is op zich heel bruikbaar als pauzeplaats. De Kronkel zit aan een zandpad dat bij de patatkraam aftakt van de doorgaande route, dus veel dichter bij Assel dan bij Hoog Soeren.
Hoog Soeren is een wat groter gehucht en de bossen daar direct omheen vallen onder het Kroondomein en zijn gesloten voor ruiters.

Boshuis Drie is ten noorden van Garderen in het bos, wel heel mooi gelegen, maar een aardig stukkie gaans vanaf DHD.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:16

Waratje schreef:
Die patatkraam bij de spoorovergang richting Hoog Soeren heet halte Assel, de 5 huizen die daar in de buurt staan heten samen Assel. Die patatkraam/cafetaria is op zich heel bruikbaar als pauzeplaats. De Kronkel zit aan een zandpad dat bij de patatkraam aftakt van de doorgaande route, dus veel dichter bij Assel dan bij Hoog Soeren.
Hoog Soeren is een wat groter gehucht en de bossen daar direct omheen vallen onder het Kroondomein en zijn gesloten voor ruiters.

Boshuis Drie is ten noorden van Garderen in het bos, wel heel mooi gelegen, maar een aardig stukkie gaans vanaf DHD.

Aha, nu snap ik je berichtje :) Kroondomeinen weet ik, maar die kant willen wij niet op. Bedankt voor je uitleg!

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:32