Fitzroy schreef:Er waren 900 aanmeldingen voor 175 plaatsen dus ik denk niet dat je er nog tussen komt
Ow, ik kreeg vandaag het formulier pas binnen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MacavityL schreef:Dank voor de uitleg! ik denk dat ik dus aan alle 'instap-eisen' voldoe..
waar staat de I eigenlijk voor??
Ik had de 'advertentie' in de P&S gezien, nog niet gereageerd, omdat ik toen niet wist of ik mijn rijbewijs zou hebben (hem hem ondertussen gehaald). Maar zou je je nog kunnen opgeven??
Samsam schreef:Ja hoor, en de meeste punten welke ingevuld moeten worden zijn al bekend als het goed is. Ik bedoel dat in een beetje systeem wel staat wanneer en hoe vaak jury leden ergens hebben gejureerd. Hoe kan er anders een soort van controlle plaatsvinden en eventuele klachten gecontroleerd. De klasse welke je hebt gereden weten ze zelf toch ook wel.Er stond nadrukkelijk, dat je alleen hoefde te reageren als je aan de toelatingseisen voldeed!
ART_UMA schreef:
Ja hoor, en de meeste punten welke ingevuld moeten worden zijn al bekend als het goed is. Ik bedoel dat in een beetje systeem wel staat wanneer en hoe vaak jury leden ergens hebben gejureerd. Hoe kan er anders een soort van controlle plaatsvinden en eventuele klachten gecontroleerd. De klasse welke je hebt gereden weten ze zelf toch ook wel.
Het lijkt me meer een formulier om een kleine hindernis op te werpen en dat als selectie te gebruiken voor de motivatie.