jury-cursus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:46

Fitzroy schreef:
Er waren 900 aanmeldingen voor 175 plaatsen dus ik denk niet dat je er nog tussen komt Knipoog

Ow, ik kreeg vandaag het formulier pas binnen!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:47

Dit kwam uit de belangstellingsregistratie. Wie zich nu echt aanmelden moet nog afgewacht worden, maar ik geloof zeker dat die 175 plaatsen wel opgevuld worden Haha!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:48

hoop dat ik er bijkom!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:51

Samsam schreef:
hoop dat ik er bijkom!

Veel succes!
En in ieder geval bedankt voor de info, ik weet weer waar ik nog minimaal 1 3/4 jaar op moet wachten!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 01:15

MacavityL schreef:
Dank voor de uitleg! ik denk dat ik dus aan alle 'instap-eisen' voldoe..
waar staat de I eigenlijk voor??
Ik had de 'advertentie' in de P&S gezien, nog niet gereageerd, omdat ik toen niet wist of ik mijn rijbewijs zou hebben (hem hem ondertussen gehaald). Maar zou je je nog kunnen opgeven??

De sluitingsdatum is 5 december en dat is volgende week vrijdag al. In de tussentijd moet je dus nog dat bonnetje insturen, het formulier krijgen en terugsturen. In de brief staat dat de aanmeldingen op volgorde van binnenkomst behandeld gaan worden.
Mijn formulier is dus al onderweg Lachen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:10

Hihi, zoals mijn ex-cursusleider zei: faxen, mailen en per expresse versturen dan maak je een kleine kans. Knipoog

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:41

ik heb ze ook gehad, ik vraag formulieren voor de B en L en ik krijg ze ook voor de M, zonde van het geld.
in januari ga ik eerst de FNRS jury cursus doen, misschien kan ik daarna doorstromen naar de KNHS

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 11:52

Samsam schreef:
Er stond nadrukkelijk, dat je alleen hoefde te reageren als je aan de toelatingseisen voldeed!
Ja hoor, en de meeste punten welke ingevuld moeten worden zijn al bekend als het goed is. Ik bedoel dat in een beetje systeem wel staat wanneer en hoe vaak jury leden ergens hebben gejureerd. Hoe kan er anders een soort van controlle plaatsvinden en eventuele klachten gecontroleerd. De klasse welke je hebt gereden weten ze zelf toch ook wel.
Het lijkt me meer een formulier om een kleine hindernis op te werpen en dat als selectie te gebruiken voor de motivatie.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:15

ART_UMA schreef:

Ja hoor, en de meeste punten welke ingevuld moeten worden zijn al bekend als het goed is. Ik bedoel dat in een beetje systeem wel staat wanneer en hoe vaak jury leden ergens hebben gejureerd. Hoe kan er anders een soort van controlle plaatsvinden en eventuele klachten gecontroleerd. De klasse welke je hebt gereden weten ze zelf toch ook wel.
Het lijkt me meer een formulier om een kleine hindernis op te werpen en dat als selectie te gebruiken voor de motivatie.

Dus niet hè!!!!

Ik weet zeker dat hier geen controle op plaatsvindt.
Daar bestaat inderdaad geen systeem voor.
Al jaren niet.

Ik ken vele jury's die al jaren niet aan de eisen voldoen wat de frequentie van jureren betreft, maar die nog nooit daarop aangeschreven zijn.

Zelf heb k de IZ cursus ook gedaan, direct vanuit de IL licentie, maar ze hebben gegarandeerd nooit gecontroleerd of ik wel 20 X de L had gejureerd............

Daarom mag je het zelf opgeven. Ze doen alsof er controle is.
Dit is de enige manier om wat geloofwaardig over te komen..........

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:18

en.............

Allemaal even fijn overdrijven over onze rijkunsten hè?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:25

CGJ12 schreef:
en.............

Allemaal even fijn overdrijven over onze rijkunsten hè?

Moet je alles zelf beter kunnen dan???

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:54

Bij de aanmelding blijkt dat er van de 612 inzenders er 389 zijn die bijna GP klaar zijn.

Kunnen ze zo al die brieven doorsturen naar Bert Rutten...........

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:27

ha ha, met GePruts zal het wel kloppen, die arme Bert krijgt het nog druk.

Ik had begrepen dat sinds 2 jaar het systeem kon vertellen of jury's tenminste 5 x per jaar gejureerd hebben (= het minimum), aan de andere kant lees ik alleen maar over tegenslagen in de automatisering van de KNHS.