leonie87 schreef:Ik twijfel nu. Ik wil hem eigenlijk graag houden natuurlijk. Heb hem immers niet voor niks gekocht. Maar wat nou als dat vocht er over 1 of 2 maanden nog altijd niet uit is? Dan kan ik moeilijk zeggen ik wil hem terug brengen... Ik heb al redelijk wat pbs/reacties gehad van mensen die er beduidend meer verstand van hebben als ik. Wat is jullie opinie?
Beter het zekere voor het onzekere nemen. Te meer je eerder zei..
leonie87 schreef:Ik heb een koopcontract en totaal geen vertrouwen meer in de trailer. Ik wil me niet iedere keer hoeven afvragen of de bodem mijn paard wel zal houden vandaag.
Een stuk gemoedsrust + veilig met je paard op stap gaan is belangrijker dan het eventueel 'weggegooide' geld wat je nu kwijt bent omdat B blijft volharden. En wat B kan, kan jij ook. Volgende stap: loop eens het juridisch loket binnen en leg je verhaal daar uit. Laat je verwijzen naar een advocaat. Menig eerste gesprek is gratis en afhankelijk van je inkomen kun je voor een kleine eigen bijdrage een advocaat een brief aan B laten sturen. Ik zou snel proberen of B zover te krijgen dat ie hem terugneemt en anders de trailerbodem laten repareren. En dan de kosten op B verhalen.