Geweigerd als lid bij vereniging.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joosie200

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 00:22

Ik zou wel in de tussentijd met een schuin oog in de gaten houden wie er in het bestuur van je oude vereniging zit. Want dit moet ergens ter inzage in te zien zijn. Misschien hebben ze een eigen website waar ze dit op bekend maken? Want dan kun je in de gaten houden of degene die jouw comeback tegenhoudt nog steeds zo gemakkelijk de scepter zwaait daar. Voor de rest zou ik er geen energie meer in steken, lekker positief naar de nieuwe vereniging in de tussentijd en wie weet dat je na verloop van tijd zo weer bij je oude vereniging terecht kunt! :)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 09:06

Sabientjeuh schreef:
DMZSniper schreef:
Maar weigering zonder reden is toch enigzins vreemd en zal in een rechtbank of gelijksoortige situatie heel snel aan het licht komen. En heeft je vereniging geen regeling waarbij bestaande leden nieuwe leden mogen aandragen, zeker gezien je ervaring?

De kans dat het inelkaar stort is zeker aanwezig, maar is het slim om deze situatie aan het lot over te laten? Straks heb je geen vereniging meer.

Het is ook vreemd, maar ik heb geen poot om op te staan.
Aangezien de KNHS aangeeft, dat je zonder reden mensen mag weigeren...
Dus denk ik dat weinig zin heeft om nog door te gaan.....

Helaas heb ik net ook maar de stap genomen, om me aan te melden bij een andere vereniging..... :(

Hopen dat het je dar goed bevalt.

Nogal jammer dat er blijkbaar 1 persoon is die je persoonlijk tegen houd? Dit is juist de reden dat je meerdere mensen in een bestuur moet hebben lijkt mij.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 10:11

Flessuh schreef:

Nogal jammer dat er blijkbaar 1 persoon is die je persoonlijk tegen houd? Dit is juist de reden dat je meerdere mensen in een bestuur moet hebben lijkt mij.

Sommige mensen zijn in staat om in hun eentje een heel bestuur hun wil op te leggen. Been there, seen it en heb er een figuurlijke handgranaat achteraan gegooid.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:02

ikke schreef:
Flessuh schreef:

Sommige mensen zijn in staat om in hun eentje een heel bestuur hun wil op te leggen. Been there, seen it en heb er een figuurlijke handgranaat achteraan gegooid.........

hahaha, maar nu even serieus; werkte die?

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:37

Hannanas schreef:
Wil je daar nog überhaupt wel lid worden met zulke personen?

Zelfde vraag hier, ik zou gewoon ergens anders lid worden. Je moet met plezier naar je paard gaan en niet met zoveel gezeik..
Daarnaast is er vaak een regel, als je een lidmaatschap opzegt bij een vereniging dan kunnen ze je weigeren tot een jaar na opzeggen lidmaatschap.
Je zou dit dus eventueel kunnen uitzoeken, maar ik zou mezelf eerst goed afvragen of je het wel waard vind.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 09:00

Gowlan schreef:
Hannanas schreef:
Wil je daar nog überhaupt wel lid worden met zulke personen?

Zelfde vraag hier, ik zou gewoon ergens anders lid worden. Je moet met plezier naar je paard gaan en niet met zoveel gezeik..
Daarnaast is er vaak een regel, als je een lidmaatschap opzegt bij een vereniging dan kunnen ze je weigeren tot een jaar na opzeggen lidmaatschap.
Je zou dit dus eventueel kunnen uitzoeken, maar ik zou mezelf eerst goed afvragen of je het wel waard vind.

nou ja als er veel bekenden bij dezelfde vereniging zitten, of als je lange tijd bij die vereniging zat kan ik me voorstellen dat je weer terug wil naar dezelfde. en dan is het inderdaad zeer jammer dat iemand dat blokkeert.

Gowlan

Re: Geweigerd als lid bij vereniging.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:10

Dat is slechts even wennen als je weg bent, als je op een andere stal beter staat en het meer naar je zin hebt vergeet je dat en krijg je er ook echt geen Spijt van.
Ik stond op een wisselend gezellige vereniging, langsgaan doe ik nog wel eens maar ben blij dat mijn paard nu veel beter staat

StalDiefdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:46

riannezweeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 09:10

zoek de problemem niet op ga naar de andere club en laat de rest met rust dat brengt overal rust en dan kun jeje overal weer goed voelen je meot ook niet zo ver dorgaan met domme dingen zeggen tegen iemand tot je er neit meer welkom bent das niet echt slim maargoed...