). Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sinds vorige week ben ik weer bewust actief aan het sporten geslagen. Na iets meer dan 20kg. te zijn afgevallen willen de laatste paar kg niet meer
Vandaar dat ik nu vervroegd de sportschool erbij ben gaan pakken. Eigenlijk wilde ik dit pas doen als ik op mijn streefgewicht zat. leonie87 schreef:Ik ben hier al ruim een jaar geleden mee begonnen vanwege veel rugpijn en scheefheid op mijn paard.
Flexchair en mensendieck zijn mijn basis. Hier krijg ik veel oefeningen mee. Iedere keer weer 1 of 2 nieuwe die ik dan moet kunnen voor ik terug ga. Dat is erg leuk en afwisselend en soms heel frustrerend haha.
). Werkt voor mij heel goed om een betere aansturing van m'n onderlichaam en het versterken en versoepelen van lage rug- en buikspieren! Hello buikspieren en balans!
. Volgende dag weer gegaan en gelijk een ander schema gekregen, om weer op te starten en ik train nu ook alle spiergroepen mee. Ik heb ook net zoals karazilver rug klachten gehad, ben nu dus ook de spieren van mijn onderrug aan het versterken. Verder is mijn nieuwe schema voornamelijk op het verbeteren van mijn conditie gericht
. Voel me nu al een stuk beter haha. Altijd een fijn gevoel om goed bezig te zijn
.
.
.
.
Sonador schreef:Interresant topic, ik ben zelf hier ook mee bezig.
Zowiezo om op gewicht te blijven maar ook om mijzelf sterker te krijgen.
Ben eigenlijk nog "herstellende" van een ongeval (rug gebroken, en 2 benen kapot)
Is inmiddels al wee zo'n 7 jaar geleden, maar vaak heb ik nog een terugval.
Inmiddels ben ik bezig met hardlopen, en dat is best zwaar.
Maar het werkt goed, mischien moet ik ook eens maar gaan zwemmen
Selka schreef:leonie87 schreef:Ik ben hier al ruim een jaar geleden mee begonnen vanwege veel rugpijn en scheefheid op mijn paard.
Flexchair en mensendieck zijn mijn basis. Hier krijg ik veel oefeningen mee. Iedere keer weer 1 of 2 nieuwe die ik dan moet kunnen voor ik terug ga. Dat is erg leuk en afwisselend en soms heel frustrerend haha.
Kun je hier iets meer over uitleggen? Doe jij dit thuis dus ook actief?
Wat voor hoelahoep gebruiken jullie??
)...