Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bizzybijtje schreef:Als ze boven het blokje zitten zitten ze echt veel te hoog hoor.
afhankelijk van de combinatie; ik moet ze daar wel hebben anders heeft het weinig nut.
Bedankt
xBerber schreef:Mijn nederlands is niet 100%, + Ik ben blond. Nou dat nou ook weer niet , maar wat?
Ik zit nu aan een Uniform met een rand erom te denken
Doubtless schreef:xBerber schreef:Mijn nederlands is niet 100%, + Ik ben blond. Nou dat nou ook weer niet , maar wat?
Ik zit nu aan een Uniform met een rand erom te denken
uniformiteit
éénvormigheid, eentonigheid, gelijkvormigheid
Oftewel: Iedereen ziet er hetzelfde uit.
Hoewel ik me eigenlijk niet voor kan stellen dat een NK jury eist dat iedereen sporen draagt? Even regelementje opzoeken...
Doubtless schreef:Je denkt dat je zonder sporen geen kans hebt op Prix d'Elegance? Dat is de wedstrijd of... ?
Doubtless schreef:Je denkt dat je zonder sporen geen kans hebt op Prix d'Elegance? Dat is de wedstrijd of... ?
en inderdaad in die zin is het mooier als iedereen de sporen op dezelfde plek heeft. Doubtless schreef:Kwalijke zaak als je het mij vraagt, maar goed. Dan hangt je antwoord dus niet af van dat blokje TS, maar van wat je instructrice van jullie verlangt.
vuurneon schreef:Doubtless schreef:Kwalijke zaak als je het mij vraagt, maar goed. Dan hangt je antwoord dus niet af van dat blokje TS, maar van wat je instructrice van jullie verlangt.
Dummy sporen zijn ook sporen, dus wat dat betreft kan er wel wat ruimte binnen de regels mbt uniformiteit.
Ts: let er wel op
De sporen bij de pony's mogen maximaal 1,5cm zijn en alleen stompe sporen zijn toegestaan.
Maar dit hangt natuurlijk ook af van de lengte van jouw benen en op wat voor paard je zit. En inderdaad de bandjes zo strak mogelijk aantrekken, want niks is zo vervelend als een spoor die heen en weer wiebelt tijdens het rijden.