Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
carmenraswan schreef:Esther_r20 schreef:Vervelend dat je raswan niet hebt gevonden.
maar even heel cru gezegd.... Wanneer een paard met een peesblessure weg gaat van een manege betekent het meestal niet veel goeds. Waarschijnlijk heeft hij er nu geen pijn meer aan.
Ik hoop dat je hem nog gaat vinden maar ik acht die kans niet heel groot meer .....
Ja klopt daar ben ik ook erg bang voor want iedereen zegt dit, maar ik heb het NRPS gebeld en hun vertelden mij dat als hij niet meer zou leven, zijn paspoort en chip uit het systeem zouden moeten zijn gehaald en terug naar de instantie zijn gestuurd waarin hij ingeschreven staat ( het NRPS dus). Hun zouden het mij laten weten als hij van eigenaar overgezet wordt.
muzzy17 schreef:Ik hoop dat je hem vind zodat het je wellicht rust geeft, maar houd er rekening mee dat een eventuele nieuwe eigenaar er niet op zit te wachten dat oude eigenaars/verzorgsters iedere week langs komen.
Als er iemand van mijn pony zich meld mag hij/zij zeker een keer komen kijken en wil best foto's delen maar daar houd het ook bij op. Ik heb een paard/pony gekocht en niet de oude verzorgers