Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VivaLaVida schreef:Nou dat is toevallig want die had gister ook mijn voorkeur!
Hij is wel enorm trouwens!!
Edit: heb je nog voor of nadelen van je trailer?
Ik hoorde dat hij wat rammelt onderweg (wat mij dus niet zo veel scheelde want ik was gelijk verliefd op die trailer)
En het is natuurlijk een aluminium bodem wat super is![]()
Hij was wel echt heel erg groot leek wel, groter dan de normale 2 paards, en dat klopte hij is 20cm breder? Ik ben echt benieuwd wat mijn paarden er van vinden, want 1 er van is echt lastig op de trailer, heb soms het idee dat ze een beetje claustrofobisch is.
Waar we ook nog naar hadden gekeken was een Weijer trailer, met aluminium planken langs de zijwanden..
Maar die vond ik niet zo...!
VivaLaVida schreef:Nou dat is toevallig want die had gister ook mijn voorkeur!
Hij is wel enorm trouwens!!
Edit: heb je nog voor of nadelen van je trailer?
Ik hoorde dat hij wat rammelt onderweg (wat mij dus niet zo veel scheelde want ik was gelijk verliefd op die trailer)
En het is natuurlijk een aluminium bodem wat super is![]()
Hij was wel echt heel erg groot leek wel, groter dan de normale 2 paards, en dat klopte hij is 20cm breder? Ik ben echt benieuwd wat mijn paarden er van vinden, want 1 er van is echt lastig op de trailer, heb soms het idee dat ze een beetje claustrofobisch is.
Waar we ook nog naar hadden gekeken was een Weijer trailer, met aluminium planken langs de zijwanden..
Maar die vond ik niet zo...!
, Iedereen zegt altijd dat hij wel wat lawaai maakt, maar je wordt dat gewoon.. En ik vind het echt een super trailer! Als je alle voordelen bekijk van de Ifor dan vind ik dat gerammel plots niet zo erg hoor! En ja hij is ook groter dan een normale 2 paards wat ik toch wel een voordeel vind want alle ruimte kunnen ze toch wel gebruiken! We hebben onze ifor nu nog maar 3 weken maar ik ben er helemaal weg van! Echt een super trailer!
Er staat Cavallo op maar weet niet precies wat het voor modelletje is eigenlijk. Daarvoor staat onze tweede Kia Pregio bus, omdat hij goed beviel een nieuwe gekocht toen de oude op was. In de bus zit veel ruimte dus geen zadelkamer in de trailer. Als de financiële situatie in de toekomst een stuk ruimer is zou ik nog wel graag een keer een trailer aanschaffen die meer comfort biedt voor het paard. Bijvoorbeeld minder geluid.