Ik ben inderdaad ook super blij met de regen en dat het niet meer vriest, want dan ben ik zelf ook zo statisch als het maar kan .
jorika1986
Geplaatst: 12-04-13 14:31
Hier ook zo'n statische tante, alles wat ik maar aanraak krijgt een jetser door z'n lijf... Paard hond kat of mens, het doet er niet toe. Alles zegt pats...
Mist
Geplaatst: 12-04-13 19:56
zie mijn eerdere post, een dier kan niet statisch zijn tenzij hij op rubberen matten staat want een dier, op ijzers of niet; maakt ALTIJD aarde.
Wij niet, en dat ligt voor een heel groot deel aan schoenen (geisoleerd van de grond met een rubberen zool) + de kleding die wij dragen icm wrijving.
met die droge vorst was hier ook alles statisch. Nu vertelde de man van de dekenwasserij dat haren van schimmels sowieso anders, meer statisch zijn, dan haren van bruine of zwarte paarden. Had ik nooit van gehood, jullie wel?
Kingie
Geplaatst: 24-04-13 01:31
Haha ik had het laatst ook met mijn verzorgpaard, heb echt een stuk of 7 keer een schok gehad. Eerst toen ik zijn deken afhaalde, en later toen ik hem aan het poetsen was: elke keer als ik de borstel er over heen haalde en hem daarna aanraakte kreeg ik weer een schok heel irritant haha.
AlexandraM
Geplaatst: 24-04-13 01:49
Ik heb dat ook van tijd tot tijd. sowieso met het mooie weer nu weer en rond de winter had ik het ook met een bepaalde jas (was helaas de echte warme jas is!)
Nadeel vind ik er vooral van dat ik al een heel schrikachtig paard had en deze dat echt niet leuk vond. Wat ik dan wel eens deed met poetsen was de hand die ik niet gebruik op haar lichaam zetten en met mn vingertoppen goed tegen de vacht duwen.
Ik heb dat ook vaak, ik probeer mijn handen dan niet van de pony af te halen, zodat hij niet steeds weer een nieuwe schok krijgt. Verder is er niet zo veel aan te doen geloof ik