Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. kinel schreef:@rianne: het geraamte van de helm van mijn dochter is goed zichtbaar in de helm en ook goed te bevoelen aan de binnenkant. en daar is niks te horen of te zien. heb hem heel goed gecheckt.
Moet ook een nieuwe eigenlijk... Er zit zelfs een prachtige winkelhaak in de stof
In galop van een paard van 1.70 gekletterd in het bos.
kinel schreef:hoi sandrina ik zou als ik jou was eerst in de cap kijken of hij ergens gescheurd of ook daadwerkelijk kapot is. is dit niet het geval dan kun je hem gewoon op. zou eerst eens goed controleren. mijn dochter is tot twee keer toee van de shet af gebokt en toen heb ik ook de cap goed onder de loep gehouden en die was nergens capot en dus ook geen nieuwe gekocht.
ZeSteigert schreef:kinel schreef:hoi sandrina ik zou als ik jou was eerst in de cap kijken of hij ergens gescheurd of ook daadwerkelijk kapot is. is dit niet het geval dan kun je hem gewoon op. zou eerst eens goed controleren. mijn dochter is tot twee keer toee van de shet af gebokt en toen heb ik ook de cap goed onder de loep gehouden en die was nergens capot en dus ook geen nieuwe gekocht.
Dit is echt onzin. Ik ben eens keihard tegen een springpaal aangeknald met springen (had mn cap op). Je zag niks aan mijn cap, maar als je er op drukte kraakte hij enorm. Echt niet meer verantwoord dus! Hartstikke stuk! Bij een val op de tegels -> nieuwe cap. Zelfs als je je cap alleen laat vallen kan hij goed stuk zijn.