Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Traber schreef:Wow,ik schrik er van dat er zoveel mensen nog rijden tijdens een zwangerschap![]()
Ik bedoel het niet als commentaar hoor,mag iedereen zelf weten,maar ik dacht dat iedereen automatisch een rij-pauze in zou lassen ivm de risico's,en het lijkt me ook zo onhandig met zo'n dikke buik.
Ik had ook echt zoiets van zwanger en rijbroek?raar topic,gaat toch niet samen?wel dus![]()
Sorry misschien offtopic,maar ik schiet in de lach als ik denk aan mijn toeter destijds,en hoe had ik in vredesnaam in het zadel moeten komen.was niet gelukt,denk ik.
Rapperijder schreef:Traber schreef:Wow,ik schrik er van dat er zoveel mensen nog rijden tijdens een zwangerschap![]()
Ik bedoel het niet als commentaar hoor,mag iedereen zelf weten,maar ik dacht dat iedereen automatisch een rij-pauze in zou lassen ivm de risico's,en het lijkt me ook zo onhandig met zo'n dikke buik.
Ik had ook echt zoiets van zwanger en rijbroek?raar topic,gaat toch niet samen?wel dus![]()
Sorry misschien offtopic,maar ik schiet in de lach als ik denk aan mijn toeter destijds,en hoe had ik in vredesnaam in het zadel moeten komen.was niet gelukt,denk ik.
Dit dacht ik ook! Mijn VLK en gynaecoloog hebben me ronduit verboden om zwanger op een paard te stappen.

Maar als ik niet zo ziek was geweest, had ik zeker ook nog een tijdje gereden. Zolang je het zelf verantwoord vind en het kan idd ook helpen bij bekkenklachten.Jose22 schreef:@ TS: mocht je nog iemand zoeken, de vrouw van een collega van mij is coupeuse en kan er evt wel een band tussen zetten voor je. Aangezien ik ook in Helmond woon, is dat misschien een oplossing voor je. Misschien kan ze het zo maken dat de band er na de zwangerschap weer afgehaald kan worden en je niet echt een rijbroek hoeft op te offeren.

.
Heb vorige week nog een meter gesprongen met m'n hafje. En natuurlijk weet ik dat er risico's aan zitten. Maar toch weerhoud me dat niet om er nu al mee te stoppen. Het springen wordt natuurlijk wel minder. Of heel laag. En daarna gewoon relaxte buitenritjes blijven maken. Daar waar hij super braaf in is.