Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
Hooguit de voering die dunner wordt. Maar niet noemenswaardig. Eline_UB schreef:Birmaantje: Ik heb gehoord en gemerkt dat de voering idd wel dunner wordt dus dat als hij nu goed hij straks iets te los zal zitten.
Janine1990 schreef:Eline_UB schreef:Birmaantje: Ik heb gehoord en gemerkt dat de voering idd wel dunner wordt dus dat als hij nu goed hij straks iets te los zal zitten.
Ik heb mijn cap (maat 59) iets aan de grote kant gekocht. Inmiddels heb ik die cap anderhalf jaar en ik rij er 3 tot 8 keer per week mee... Hij zit echt niet te los hoor... Hij schuift pas als ik er aan begin te schuiven, niet door bewegingen.
Eline_UB schreef:Haha oke ik denk wel dat het er aan ligt of de cap een exacte pasvorm voor je hoofd heeft of niet. Dit zal bij jou wss wel het geval zijn
Janine1990 schreef:Ik geloof niet dat een cap uitrekt hoorHooguit de voering die dunner wordt. Maar niet noemenswaardig.
nu is hij wel wat groter geworden dus
Birmaantje schreef:Jeetje, verschillende ervaringen dus? heb hem nog even opgehad en zit nu goed! Misschien ga ik toch even met de centimeter de omtrek van mijn hoofd meten. Misschien gaat maat 55 toch te strak zitten en wil geen koppijn krijgen.

), heb um een paar keer opgehad en dat lijkt me wel wat met dat je bij je voorhoofd niks hebt zitten plus meer ventilatie