Wat willen deze bewegingen zeggen tijdens het koppelen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

44Myrthe44

Re: Wat willen deze bewegingen zeggen tijdens het koppelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 14:56

Jup, 3 weken!!
Bij ons op stal staat een merrie die echt énorm hengstig is, bij haar duurt het dus 3(!!) weken. Bij merries die er minder last van hebben kan het binnen 3 dagen over zijn, en alles daartussen is ook mogelijk. Het hangt dus echt van de merrie af..

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 15:00

Maar dan nog een vraag: Mijn merrie heeft precies hetzelfde als de TS, gillen als een gek dan met de voorbenen maaien en als ze er acht aan toe is dan mag het vriendje erop. Voor de hengstigheid ging het goed tussen die 2, kroelen samen eten en af en toe elkaar gewoon pesten, nu naar haar hengstigheid is de ruin echt wel een beetje een dwarskont geworden en begint het mannetje te worden, nu is het zelfs zo dat mijn merrie niet altijd mag eten want hij jaagt haar weg, normaal beet je altijd wel van haar af maar nu is ze echt bang??? Wat kan ik hier aan doen....

misty16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-13 12:25

Is dit nog normaal dat mijn merrie nu al 3 weken en 2 dagen hengstig is? het blijft gewoon duren bij haar