Ik les met mijn pony 2 keer per week op de vereniging (1x springles en 1x half dressuur half springen) en 1 keer per week privéles, maar die privéles is maar voor een aantal weken/maanden.
Ik heb 1x per week springles. 1x per twee weken dressuurles en als het in de planning past nog 1x per maand crossles. Dit alles zijn allemaal privé-lessen
Ik les.. uhm.. niet meer.. m'n pony is beetje met pensioen, rij eigenlijk alleen nog buiten. Zo af en toe in de bak. Vroeger leste ik wel 1x per week met dr. Soms 1x per 2 weken. Toen ik wedstrijden reed, 1x per week. Toen ik daarmee gestopt ben, ging het naar 1x per 2 weken en toen helemaal niet meer..
ik rij elke week clubles, neem dan verschillende paarden mee. en 1x per week / 2 weken priveles, hangt er even vanaf wat ik nodig vindt bij welk paard, ook voor wedstrijd oid.
Ik heb om de week een privéles, heb ook niet veel tijd om tussendoor te rijden en iets met de feedback te kunnen doen. Het bevalt me goed zo.
Ladypronk
Geplaatst: 01-03-13 22:08
Ik les 3 x per week met mijn eigen paard in de manegeles. Ik rij zelf nu 3 jaar en heb nu 2 jaar mijn eigen paardje. Omdat we beiden "groen" waren en nog zijn vind ik het belangrijk om te lessen, zodat ik de knoppen er goed leer op te zetten. Ik ben ook niet de jongste, dus het is allemaal niet van jongs af aan aangeleerd. We hebben gewoon veel plezier en starten sinds een klein jaartje ook in de dressuur. Enne ja, het kost klauwen met geld, maar daar denk ik maar even niet bij na
Ik heb 2-3 x per week priveles. Mijn nieuwe paard heb ik sinds januari dit jaar, en na mijn ongeluk met mijn ruin was ik behoorlijk angstig geworden. Dan is het erg fijn om 3x in de week begeleid te worden door je instructrice Wij zijn in 2 maand al zo vooruit gegaan, ook omdat mijn angst steeds minder vaak om het hoekje komt kijken.
Ik heb normaal gesproken iedere week les met mijn paard en de bijrijder ook 1x per week. Nu ik zelf niet rijd vanwege mijn zwangerschap rijdt mijn instructeur mijn paard 1x per week en heeft de bijrijder ook nog 1x in de week les...
vuurneon
Geplaatst: 03-03-13 14:17
Al 10 jaar geen les meer gehad
De begin jaren met hem wel wekelijks les gehad omdat hij 3 was en ik wel hem correct wou doorrijden, maar aangezien ik al jaren eigenlijk alleen maar op buitenrit ga, vond ik de les overbodig.
Ik les 1x in de week (dressuur priveles) met mijn eigen paard. Mijn pony is nog te jong om bereden te worden. Met hem les ik 1x in de 3-4 weken en krijg dan grondwerkles.
Ik les om de week, ik vind elke week te veel. Ik vind het prettig om mijn vooruitgang te laten zien en huiswerk te krijgen, en dat red ik met 1x per week niet. Dan is het nog net niet af voor we weer les hebben. Dus om de week is perfect voor mij.
Het liefst les ik 1x per week maar het komt vaak voor dat we eens per 2 weken lessen. Ik merk namelijk wel aan mezelf dat als er 1 week voorbij is, er toch kleine dingetjes ' in sluipen'. Vooral bij het aanleren van nieuwe oefeningen heb ik het liefst wekelijks begeleiding.
Ik les elke week, in de wintermaanden veel minder door de bevroren bak. Ik vind het persoonlijk heel fijn we zijn toch gewoonte dieren. Er moet eerst echt wel 10keer tegen mij gezegd worden hand laag voordat ik de 11de keer denk ohja ik moet mijn hand laag houden.
Dies_7
Geplaatst: 06-03-13 15:19
Elke week heb ik 1x dressuurles in groepsverband en 2x per week springles in groepsverband Na de zomervakantie gaan mijn 2x springles per week vervallen en ga ik 1x per week privé springles krijgen