Zal vast geweldig zijn om zo'n fantastische chaffeur te zijn als jij... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zal vast geweldig zijn om zo'n fantastische chaffeur te zijn als jij... ikke schreef:romyloverrr schreef:o ja ? en als er dan iemand van de fiets valt , had je dan ook al moeten zien dat die ging vallen ?
nee , ik ben het echt niet met je eens het KAN gewoon niet !
Hoeveel vlieguren heb jij?
Je kunt 98% van het gedrag van je medeweggebruikers voorspellen en voor die 2% zorg je dat je een alternatief hebt.
tanjaatjuhh schreef:Ikke voor wie moet jij wat bewijzen dan? Grow up en doe normaal , dit topic gaat niet over jou. Maak anders je eigen topic aan met de titel: Ik kan geweldig autorijden en wie vind dat niet? Klaar!
romyloverrr schreef:ikke schreef:Hoeveel vlieguren heb jij?
Je kunt 98% van het gedrag van je medeweggebruikers voorspellen en voor die 2% zorg je dat je een alternatief hebt.
ik ben wel héél benieuwd naar jouwn alternatieven voor als er iemand op de weg ligt behalve remmen

romyloverrr schreef:ik vind het érg krom , als je geen snelheid meer hebt rem je , en je mij niet zeggen
dat een volwassene niet van de fiets kan vallen , en nee , dat kun je dan niet aan het gedrag zien
want diegene weet het zelf nog niet
en als het een smal weggetje is of er een tegenligger komt vind ik het héél knap als jij dan nog kunt ontwijken.
maargoed , een discussie met jou aangaan heeft toch geen zin , jij weet het volgensmij toch beter !
ikke schreef:romyloverrr schreef:ik vind het érg krom , als je geen snelheid meer hebt rem je , en je mij niet zeggen
dat een volwassene niet van de fiets kan vallen , en nee , dat kun je dan niet aan het gedrag zien
want diegene weet het zelf nog niet
en als het een smal weggetje is of er een tegenligger komt vind ik het héél knap als jij dan nog kunt ontwijken.
maargoed , een discussie met jou aangaan heeft toch geen zin , jij weet het volgensmij toch beter !
Ik vraag me af of jij wel een rijbewijs hebt?
Er zijn meerdere manieren om snelheid te minderen. Remmen is slechts een van de opties.
En dan nog, je kunt prima remmen zonder dat de paarden daar last van hebben. het is een kwestie van opletten, vooruit kijken en je mogelijkheden bekijken. En ja, dat is best een inspannende bezigheid, maar ik heb ook nergens gezegd dat het geen energie kost om die concentratie constant vast te houden.
mijn nieuwe paard heeft 2 uur moeten reizen naar hier en kreeg ook niets om. Met mijn andere paard ging ik vaak cursussen volgen op verplaatsing, dat waren telkens ritjes van een halfuur, zij kreeg ook niets om
Beide paarden zijn gelukkig wel rustig, en de chauffeurs die ik vraag zijn bekwaam genoeg (mijn vader en een stalgenoot) waardoor ik telkens met een gerust hart reis met de paarden!
Romy1234 schreef:Ik heb even geTEMt ikke, je gaat off topic.
Maar ts, hoe gedraagt je paard zich op de trailer? Rustig of onrustig, zou ik laten meespelen in je keuze.
ikke schreef:Tel je de vlieguren uit vorige levens mee? Of heb je meer dan 170 jaar non-stop achter het stuur gezeten?Dat is jouw beleving. Ik heb met 1500k vlieguren toch een andere ervaring.

)...: