Als er hier ooit een bak komt en ik heb de keuze wil ik graag een 40x60 bak, maar ik spring dan ook wedstrijden (tenminste ga weer starten zodra mijn jonkie is ingereden).
Ik vind 20x60 heel vervelend groot :S (geen idee waarom... Ik ben ook geen bakruiter) maar ik vind zelf 20x 40 fijner... eventueel mag een vreemde maat ook wel zolang 20 maar minimaal is.. (iig niet 15, dat vind ik zelf niet fijn rijden... dus ook al is de bak 40 bij 40.. boeiend )
riannezweeds
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-13 22:18
heb 7 ha thuis dus plek zat bedankt voor de reacties! ikga eens kijken hoe en wat
Als je toch de ruimte heb, zou ik er 40x60 van maken!! Vele malen prettiger met springen.
egnie
Geplaatst: 28-02-13 08:32
In mijn ogen kan een buitenbak ook bijna niet groot genoeg. Inderdaad met springen is het heel prettig als je wat meer ruimte hebt. Op die manier kun je bij mooi weer je spul laten staan en er nog makkelijk dressuurmatig tussendoor rijden. Als je de ruimte hebt zou ik voor een grote bak gaan en geen "standaard" maat en dan dus zeker 40m breed en 60m lang.
Anoniem
Geplaatst: 28-02-13 08:35
wij hebben een 30x60 bak, héérlijk! kun je ook lekker in springen, een stuk groter dan de bakken in de manege 20x60 is gelijk weer zo lang en 40x60 is weer gelijk zo enorm, maar als je de ruimte hebt, zeker doen!
Kost alleen zoveel geld zo'n goede bak. Groot is heel fijn,maar ook duur. Vergeet niet dat je hem ook moet onderhouden. Slepen,sproeien in de zomer en om de paar jaar zand erbij.