Petrie laarzen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Re: Petrie laarzen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 20:03

Zelf heb ik de petrie perfect gehad, maar deze waren verschrikkelijk. Het leer is ontzettend hard en de coating liet vrij snel los.

Mijn op maat gemaakte derby's zweer ik bij.
Ze lopen heerlijk en zijn veel zachter leer.

Neo2378

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:00

lienbono schreef:
Ik heb er ook en ik zou ze nooit nog kopen. Moet echt geen Petrie's meer hebben. Mijn Königs zitten pakken beter!

Met jouw kan ik praten :D
Ik heb ook Petrie's gehad,(Standaard dacht ik)ze waren te stug voor mij.Ik kon er niet lekker mee rijden.
Ik heb nu Königs Favorit rijlaarzen(voor zo'n 8 maanden),die zitten echt 10 keer lekkerder/beter dan de Petrie's...
Voor mij geen Petrie meer,maar Königs....

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 00:32

Ik zelf heb al 2 jaar de Petrie Hampshie. Heerlijk laarzen <3 Geen last gehad met inlopen en zien er nog mooi uit en rij zeker 5x in de week.

Yoline_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 00:35

Ik heb de Petrie Anky, maar totaal geen last gehad met inlopen! Vind het fijne laarzen :)

Jo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 15:06

Ik ben ook helemaal verkocht aan de Petrie rijlaarzen.
Ik geef eerlijk toe dat het inlopen en inrijden geen pretje is, maar na 3x afzien op het paard zijn het de beste laarzen die je kan hebben.
Heb reeds al Mondoni laarzen, Derby laarzen en Cavallo laarzen gehad, maar opteer toch voor de Petrie rijlaarzen.

Zelf heb ik de Petrie Anky Elegance in donkerblauw en de Petrie athene in donkerbruin.
Daarvoor heb ik de gewone Petrie Anky gehad, en die zijn 7 jaar meegegaan, en dan heb ik ze pas vervangen (ik zou ze nog kunnen dragen hoor :D ). Degelijke kwaliteit!

Afbeelding

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:27

ik heb de petrie athene en vind ze heerlijk om mee te rijden.
inlopen kreeg ik idd wat blaren van.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:29

ik heb de petrie standaard, nu zo een 6 jaar, en als ze je oppoetst zijn ze nog als nieuw. moet wel de zool laten vervangen want ben erdoorheen gelopen :P
inlopen is wel een hel maar als ze ingelopen zijn zitten ze zalig!

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:34

Ik doe ook al m'n 3e jaar met m'n petries..
Heb tussen door ook nog wel een keer andere laarzen gehad..
Maar keer toch elke keer weer terug naar m'n petries, alleen t.z.t. de zool even vervangen, ben er bijna door heen Haha.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:19

Ik vind Petrie laarzen erg fijn. Ze zijn idd een ramp om in te lopen, maar daarna zijn ze echt super. _/-\o_
Ik heb de Petrie Hampshire. :j

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:32

Ik heb de Petrie Anky Elegance. Heb ze een jaar of 6 geleden gekregen van mn toenmalige werkgever. Helemaal op maat gemaakt, met een rits voorin. Ben er nu wel blij mee, toen ik ze net had niet. Zo stijf als een hark! En hoog! Geweldig moordwapen denk ik :P :o Ik rijd er sinds een jaartje weer mee en merk echt dat ik meer steun heb en een mooier, langer en rechter been krijg met zo'n laars. (voor het beeld/gevoel dan) ;)

Ik had wel echt die scheve blokjes nodig voor in de laars en moet af en toe nog vechten om er weer uit te komen :o

Ik trek ze ook altijd net voor het rijden aan en na het rijden gewoon weer uit. En probeer ze natuurlijk goed te onderhouden.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:08

Jo89 schreef:
Ik ben ook helemaal verkocht aan de Petrie rijlaarzen.
Ik geef eerlijk toe dat het inlopen en inrijden geen pretje is, maar na 3x afzien op het paard zijn het de beste laarzen die je kan hebben.
Heb reeds al Mondoni laarzen, Derby laarzen en Cavallo laarzen gehad, maar opteer toch voor de Petrie rijlaarzen.

Zelf heb ik de Petrie Anky Elegance in donkerblauw en de Petrie athene in donkerbruin.
Daarvoor heb ik de gewone Petrie Anky gehad, en die zijn 7 jaar meegegaan, en dan heb ik ze pas vervangen (ik zou ze nog kunnen dragen hoor :D ). Degelijke kwaliteit!

[ Afbeelding ]

Wauw. mooi! ik wil ze grrag in cognac.

MiesWen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:20

Ik heb Petrie Anky. Echt super laarzen! Heb ze nu 3/4 jaar en nog steeds netjes. Oke inlopen was erg pijnlijk maar als ze eenmaal ingelopen zijn zitten ze heerlijk! Zeker een aanrader!!

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 20:18

Ik heb ook de anky.s. in het bruin en zwart. maar wil ook graag cognac. maar ik zie ze niet meer bij divoza op de site staan?

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:36

Super laarzen.
Helaas zijn m'n kuiten te dik geworden
Dus mag ik ze groter laten maken..
Inlopen is geen pretje!

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:00

Petri met ritsen JAAA
petri zonder rits RAMP

het ligt ook heel erg aan wat jij persoonlijk lekker vind zitten. Ik kreeg de mijne na 2 jaar steeds moeilijker uit. Gevolg is dat ze nu achter in de kast staan.