Mijn Champ heeft geen draaiknop, had wel een draaiknop verwacht eigenlijk. Er zit elastisch stof aan de binnenkant waarop "Ergomatic Size" geschreven staat, dit zou zich aan je hoofd aanpassen. Zal misschien nieuw zijn?
Denk idd dat de pasvorm niet goed is. Mijn casco new master klepje is ook kapot toen hij gevallen was. Nu heb ik hem vast gelijmt, hopen dat die het nog even houd. Ik vind niet veel caps mooi eigenlijk... meestal heb je dan gelijk zo'n mega hoofd. Casco champ vandaag terug gestuurd naar de winkel :-(
Moratoetje
Geplaatst: 07-05-13 09:16
Mijn oog is ook gevallen op de Casco Champ. Maar bij welke ruitersport is deze verkrijgbaar? Via internet is wel leuk, maar ik wil hem eigenlijk eerst eens passen. Ik zoek een ruitersport in de provincie Zeeland of west Brabant.
hij was niet meer bij divoza, echter wel op de site. ik hem em gekocht voor 164 euro ipv 200 bij just western.nl je kunt hem gewoon terug sturen als hij niet past
Ik heb hem bij Divoza besteld met 20% korting en nog een verjaardagscheque, scheelde aardig wat Ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb, hoop voor het weekend want dan heb ik weer wedstrijd
Moratoetje
Geplaatst: 16-05-13 13:04
Ik heb de cap binnen, mijn eerste indruk: Mooi, krijg er tenminste niet zo'n paddestoel-hoofd van , hij is ergomatic size dus zonder draaiknop. Vind het een erg mooie cap en hij voelt ook heel licht aan op je hoofd! Ik denk dat ik een goede aankoop heb gedaan !
Martine_Levi
Geplaatst: 16-05-13 13:41
Zou je er misschien een foto van willen maken? Ik heb er namelijk een met draaiknop en ben heel nieuwsgierig hoe het er uit ziet zonder!
Moratoetje
Geplaatst: 16-05-13 13:47
Ik zal kijken of ik vanavond even een foto kan maken!
Heeft niemand het zelfde probleem dan ik? Ik heb de champ terug gestuurd omdat hij te hoog op mn hoofd zat. ik heb mn oude cap casco new master nog, precies het zelfde probleem... Ik ben nu opzoek naar een andere cap, echt balen want champ is echt zo mooi, had de grijze..
leeneliefje
Geplaatst: 25-08-15 17:04
Hallo, erg oud topic, maar gezien jullie allemaal eigenaar zijn en ik deze cap graag wil gaan kopen : waar hebben jullie heb vandaan?
Hij is niet meer te koop bij de divoza wegens de europese veiligheidseisen?