Aanvallende/agressieve pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

frodo123

Re: Aanvallende/agressieve pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 13:41

Ik zou er een ervaren iemand bij halen en zelf oppassen met wat je doet zodat er geen ongelukken gebeuren.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:50

Dani_ schreef:
Voernijd verdwijnt als een paard onbeperkt te eten heeft. Dus ik zou onbeperkt hooi aanbieden. En verder helemaal niets geven. Geen etensbakje met lekkers, geen vaste voertijden, geen snoepje uit de hand. Gewoon helemaal niets. Dan kan voernijd wel verdwijnen.

Kán, maar hoeft niet. Mijn paard had énórme voernijd toen ik haar kocht, en dat is er in eerste instantie op de manier die je beschrijft alleen maar erger geworden. Daarna op mijn eigen manier opgelost , dwz kont naar mij toe is trap ertegen, naar me bijten is een knal tegen haar harses, en het commando "achter" heel erg duidelijk leren, dwz dat ze dus gewoon achter in haar stal moest gaan staan, en daar Blijven tot IK zei dat ze mocht gaan eten.

Dus een definitie is het zeker niet. :)

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 22:30

Sjolvir schreef:
Niets te maken met je topic hoor..
Maar las dat Driesje 13 was, weet je wie zijn vader is, of wat dat voor paard was en zijn moeder?
(Heet zijn vader Billy?)

Kende ooit een Driesje die nu ongeveer 13 moet zijn.
Is ooit ook het draad in gelopen toen hij klein was (jaarling of zo, weet ook niet meer zeker of het een draad wond was,
volgens mij wel).

Ja hij is nu 13 en is inderdaad toen hij jong was in het draad gelopen hij heeft nog steeds goed zichtbare littekens. Zijn moeder is ook van ons die hebben we nog en zijn vader is inderdaad Billy. Hoe ken jij mijn pony dan?

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 22:34

Dani_ schreef:
Voernijd verdwijnt als een paard onbeperkt te eten heeft. Dus ik zou onbeperkt hooi aanbieden. En verder helemaal niets geven. Geen etensbakje met lekkers, geen vaste voertijden, geen snoepje uit de hand. Gewoon helemaal niets. Dan kan voernijd wel verdwijnen.

Oke ik geef hem altijd een snoepje of een bak fruit schillen. Dan ga ik dat eens niet meer doen. onbeperkt voer heeft hij bijna.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:41

Ga verder met je via PB.

Weet wel dat ie toen Driesje klein was hij een hekel aan mannen had, vrouwen vond ie stuk aardiger.

Dit is de vader dus van Driesje: Billy :+
Afbeelding

Afbeelding

lelberse

Re: Aanvallende/agressieve pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 17:20

hij houd nogsteeds niet van mannen maar ik denk dat dat komt omdat mijn vader nogal geduldloos is en vroeger gaf hij hem een tik met de schep ofsoiets. daarom houd hij niet van mannen en is hij agressief denk ik. maar zn agressie kan ook met andere dingen te maken hebben.