Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Misschien wel verstandiger om met een ervaren paard aan de slag te gaan en te gaan rijden. Als je zelf al bang bent breng je dat natuurlijk heel erg op je paard over en vooral op een jong paard die jij juist vertrouwen moet geven!Snollygoster schreef:Ik weet echt niet wat ik kan doen om dit gevoel kwijt te geraken, want het paardrijden is gewoon niet meer leuk op deze manier. Vroeger zou ik alles durven met een paard, en nu flip ik al als er een zandkorrel verkeerd ligt.
Heeft iemand hier tips voor mij? Misschien iemand die hetzelfde gevoel heeft als mij? Ik begin echt wanhopig te worden..
Sanniey schreef:Snollygoster schreef:Ik weet echt niet wat ik kan doen om dit gevoel kwijt te geraken, want het paardrijden is gewoon niet meer leuk op deze manier. Vroeger zou ik alles durven met een paard, en nu flip ik al als er een zandkorrel verkeerd ligt.
Heeft iemand hier tips voor mij? Misschien iemand die hetzelfde gevoel heeft als mij? Ik begin echt wanhopig te worden..
Ik vraag me af hoe het nu gaat? Of je wat hebt gehad aan alle tips.